Agent Vânzări Call Center și Social Media (Chat)

Full-time, în birou, locație: Timișoara

Responsabilități principale:

                    Preiei apelurile de intrare ale clienților și să efectuezi apelurile de ieșire conform standardelor noastre. 

                    Procesezi solicitările venite de pe site și rețelele sociale, făcând follow-up la clienți. 

                    Calibrezi clienții pentru a identifica nevoile și preferințele acestora, transmițându-i ulterior echipei de vânzări. 

                    Gestionezi și menții baza de date a clienților existenți și noi. 

                    Realizezi vânzări către clienții noi și existenți, prin telefon si chat-uri de social media. 

                    Monitorizezi fiecare client în programul CRM și completezi constant datele relevante. 

                    Raportezi activitățile și situațiile noi către Directorul de Vânzări. 

 

Cerințe Specifice / Vei fi privilegiat dacă… 

                    Ai abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții și colegii. 

                    Ai citit cărți de vânzări și ai implementat tehnologii de vânzări. 

                    Ai urmat cursuri de instruire în domeniul comunicării și vânzărilor. 

                    Știi etapele vânzărilor și ai experiență dovedită în vânzarea la telefon. 

                    Ai experiență dovedită în vânzarea prin telefon si/ sau prin chat-uri de social media.

 

Beneficii oferite: 

                    Salariu fix competitiv 

                    Bonusuri in funcție de KPI atinși de tine (pe criterii obiective, calitative si cantitative măsurate si verificate periodic) 

                    Bonuri de masă 

                    Asigurare de călătorie și asigurare medicală 

                    Abonament Bookster pentru acces la cărți și eBooks 

                    Cadouri de ocazii speciale și sărbători 

                    Călătorii pentru tine și familia ta la prețuri speciale 

                    2 zile pe lună de muncă de acasă 

                    Traininguri și pregătire profesională și personală, achitate de companie 

                    Acces gratuit la platforme de cursuri pentru dezvoltarea ta profesională 

                    Posibilitatea de a avansa în cadrul agenției 

                    Calculatoare/laptopuri performante, software-uri care să îți ușureze munca, birou și telefon de lucru 

                    Proces complet de inducție și mentorat pentru o tranziție lină în echipă 

 

Cum să aplici: Dacă ești gata să te alături echipei noastre și să contribui la succesul Ultramarin, aplică acum completând formularul de mai jos: