Căutăm noi colegi!
Agent de vânzări cu experiență

Full-time, în birou, locație: Timișoara

Cerințe Must Have: 

                     Experiență Relevantă: Ai minim 2-3 ani de experiență în domeniul vânzărilor, preferabil în domeniul turismului (include experiența cu pachete turistice, servicii de călătorie, sau alte produse similare.), însă nu e o problemă dacă ai făcut vânzări în alt domeniu.
                     Competențe Tehnice: - Ai o cunoaștere avansată a modului de lucru cu sisteme CRM
                                                          - Ai abilitatea de a utiliza eficient centrale telefonice și alte unelte tehnologice necesare pentru vânzări.
                     Abilități de Comunicare și Negociere: Ai abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română și engleză.
                     Ai abilitatea de a negocia eficient și de a construi relații de încredere cu clienții. De asemenea, trebuie sa poți purta conversații cu colaboratorii / furnizorii noștri străini, cu clienți străini si sa înțelegi tool-urile digitale care sunt in engleza.
                     Focus pe Rezultate: Ai un istoric dovedit de atingere a obiectivelor de vânzări și de creștere a portofoliului de clienți. Ai abilitatea de a identifica și de a urmări oportunități de vânzări profitabile. Ești obișnuit să lucrezi cu targete de vânzări si asta te motivează.
                     Abilități de Organizare și Planificare: Ai capacitatea de a planifica și organiza agenda proprie, activitățile zilnice în mod eficient, inclusiv gestionarea timpului și prioritizarea sarcinilor pentru a atinge obiectivele de vânzări.
                     Cunoașterea Produselor și Serviciilor din Turism: Vei avea o înțelegere profundă a produselor și serviciilor din domeniul turismului, inclusiv tendințe actuale, preferințe ale clienților și cerințe ale pieței.
                     Abilități de Rezolvare a Problemelor: Ai capacitatea de a aborda și soluționa eficient problemele sau obiecțiile clienților, menținând un nivel înalt de satisfacție a acestora.
                     Proactiv: Ai capacitatea de a lucra independent, cu un grad înalt de auto-motivație și inițiativă, fără a avea nevoie de supraveghere constantă.
                     Adaptabilitate și Învățare Continuă: Ai flexibilitatea de a te adapta la schimbările pieței și dorința de a te dezvolta profesional prin învățare continuă și adaptare la noi strategii de vânzări.
                     Valori și Etică: Te aliniezi cu valorile Agenției de turism ULTRAMARIN, inclusiv integritate, profesionalism, pasiune pentru turism, și angajamentul de a oferi experiențe de calitate clienților.
                     Orientare către client: Înțelegi nevoile clienților și oferi soluții personalizate.
                     Rezolvarea problemelor: Ai abilitatea de a identifica rapid soluții în situații complexe sau neașteptate.
                     Lucru în echipă: Ai capacitatea de a colabora eficient cu colegii și alte departamente.
                     Abilități de prezentare: Ai capacitatea de a prezenta produsele și serviciile într-un mod convingător.
                     Răspunzi rapid la mesaje de la clienți din social media, chaturi online
                     Recepționezi apelurile din partea clienților
                     Apelezi clienți noi, din baze de date sau din formulare de contact
                     Acorzi consultanță potențialilor clienți în alegerea vacanțelor lor și te ocupi de realizarea ofertelor individuale și/sau de grup
                     Efectuezi cu consecvență ciclul de follow-up către clienții noi si cei existenți
                     Apelezi clienți existenți pentru oferte si vânzări repetate
                     Efectuezi cold calls către baze de date
                     Efectuezi apeluri către baza de date de clienți debitori
                     Ai o activitate continua in CRM: creare fise de client, stabilire sarcini (to do), ofertare, gestionarea fiselor de client pe pâlnia de vânzări
                     Ai o activitate continua de raportare: completarea zilnica a raportului de vânzări, a agendei zilnice
                     Ești obișnuit sa lucrezi cu scenarii de vânzări si chiar sa le compui, acolo unde este necesar
                     Te implici activ în ședințele zilnice de echipa si in ședința săptămânală de vânzări
                     Efectuezi activitățile administrative aferente rezervărilor: închei contracte, le comunici către clienți, te asiguri că încasezi în termen sumele aferente excursiilor vândute, încarci documentele de călătorie in sistem, cu respectarea procedurii de lucru si a deadline-urilor din interiorul echipei
                     Disponibilitate și Suport Client: Vei acorda suport telefonic / online clienților contractați, până la momentul întoarcerii din vacanța lor, asigurându-te ca pachetul turistic decurge conform așteptărilor. Căutăm un agent de vânzări dedicat, care înțelege importanța unui serviciu excepțional pentru clienți. În această poziție, vei fi un punct crucial de contact pentru clienții noștri, chiar și în afara orelor de birou. Este esențial să fii disponibil să răspunzi la apeluri urgente de la clienți care se confruntă cu probleme în timpul vacanțelor lor.

Nice to Have: 

                     Cunoști o limbă străină suplimentară
                     Ai deja experiență de vânzări în industria turismului
                     Ești familiar cu software-uri specifice industriei turismului
                     Ai o cunoaștere avansată a sistemelor CRM și a software-urilor specifice industriei turismului.
                     Ai permis de conducere
                     Ai disponibilitate pentru eventuale plecări, în străinătate.

Ce oferim:

                     Salariu fix
                     Bonuri de masa
                     Comision conform KPI-urilor, rezultate din procentul de îndeplinire a planului de vânzări
                     Bonus calculat lunar, în funcție de indicatorii de calitate stabiliți la nivelul echipei de vânzări
                     Telefon, laptop, birou si toata baza materiala necesara pentru desfășurarea activității in cel mai bun mod
                     Premii în funcție de concursurile lunare organizate in cadrul echipei sau ocaziile din cadrul echipei

Procesul de Aplicare:

Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail: narcisa.toderas-alexa@ultramarintm.ro, până la data de 15 martie 2024. Procesul nostru de selecție include interviuri telefonice, fizic și o sesiune de testare a competențelor de vânzări.