Comunicat TEZ - 26 mai 2020

INFORMARE TEZ | 23.06 - 01.07.2020

 

Stimate Partener TEZ,

Tinand cont de situatia generala legata de COVID-19 atat in tarile noastre de destinatie cat si in Romania, propunem tuturor turistilor nostri care au rezervari pe destinatiile ANTALYA, CRETA, HURGHADA, RODOS si CORFU, cu datele de plecare cuprinse in perioada 23.06 - 01.07.2020 inclusiv, urmatoarele optiuni valabile pentru rezervarile efectuate pentru fie care destinatie in parte:

ANTALYA - plecari din Bucuresti, Cluj, Timisoara, Arad, Constanta si Iasi, in perioada 23.06 - 01.07.2020 inclusiv:

- reprogramarea sejurului, fara diferenta de pret, pastrand aceea si perioada de calatorie (+/- 3 zile, in functie de programul charter 2021) si acelasi hotel si tipul de camera ca si cele rezervate initial,in sezonul de vara 2021;
- reprogramarea sejurului, pe aceea si destinatie si orice data de plecare din sezonul 2020, la pretul din sistem disponibil la momentul solicitarii ferme de reprogramare;
- reprogramarea sejurului, pe aceeasi destinatie si orice data de plecare din sezonul 2021, la cerere pe adresa de e-mail office@ultramarintm.rosi la pretul confirmat de catre TEZ;
- DOAR LA CERERE: reprogramarea sejurului, fara diferenta de pret pentru orice plecare din perioda 1.09.2020 - 31.10.2020, pastrand acelasi hotel si tipul de camera ca si cele rezervate initial. Aceste cereri vor fi solutionate in functie de disponibilatea camerelor la hotel si a locurilor in avion.

CRETA - plecari din Bucuresti, Cluj, Timisoara si Iasi, in perioada  23.06 - 30.06.2020 inclusiv;
HURGHADA - plecari din Bucuresti, Cluj si Timisoara in perioada 24.06 - 01.07.2020 inclusiv;
RODOS - plecari din Bucuresti in perioada 23.06 - 30.06.2020 inclusiv;
CORFU - plecari din Bucuresti in perioada 24.06 - 01.07.2020 inclusiv:

- reprogramarea sejurului, fara diferenta de pret, pastrand aceea si perioada de calatorie (+/- 3 zile, in functie de programul charter 2021) si acelasi hotel si tipul de camera ca si cele rezervate initial, in sezonul de vara 2021;
- reprogramarea sejurului, pe aceeasi destinatie si orice data de plecare din sezonul 2020, la pretul din sistem disponibil la momentul solicitarii ferme de reprogramare;
- reprogramarea sejurului, pe aceeasi destinatie si orice data de plecare din sezonul 2021, la cerere pe adresa de e-mail office@ultramarintm.rosi la pretul confirmat de catre TEZ.

PENTRU TOATE DESTINATIILE - in cazul reprogramarii sejururilor pentru aceeasi data de plecare din sezonul de vara 2021, pretul pachetelor rezervate initial nu va fi afectat de posibile diferente de tarife, in cazul schimbarii varste ituristilor (ex. infant - copil)

* In cazul neacceptari de catre turisti a oricarei dintre optiunile de mai sus, acordarea unui document din partea TEZ catre agentie, conform caruia TEZ recunoaste creantele reprezentand sumele neteaferente rezervarilor cu datele de plecare si pentru destinatiile mentionate mai sus. Acest document va fi nominal iar sumele vor putea fi folosite in termen de 12 luni, pentru achitare a unor pachete de servicii de calatorie ulterioare, pe orice destinatie din oferta TEZ.

*Toate reprogramarile se vor face prin trimiterea solicitarii pe adresa de e-mail office@ultramarintm.ro Reprogramarile pentru sezonul 2020 se vor face in functie de programul charter 2020 existent pentrufiecareoras de plecare, disponibilitatealocurilor in avionsi la hotel, la momentulsolicitarii de catreagentie.

Va multumim pentru excelenta colaborare,
Echipa TEZ

vezi mai mult

Comunicat Fibula - 22 Mai 2020

Formular returnare

 Dragi Parteneri,


Speram ca toata lumea este bine sanatoasa  si suntem siguri ca nu peste mult timp vom trece de aceasta perioada delicata a bransei noastre !

Asa cum dejacunoasteti, Fibula Air Travel a venit in intampinarea clientilor cu mai multe comunicate/informari (mai jos in ordinea transmiterii) catre agentiile partenere revanzatoare si clienti, cu scopul de a oferi solutiile cele mai bune posibile la acest moment. 

29.04.2020 : Plan de masuri Fibula Air Travel - criza COVID19 - Detaliiaici

04.05.2020 : Informare Fibula Air Travel - DetaliiAici

14.05.2020 : Informare Fibula Air Travel - DetaliiAici

Dupa cum se poate observa in cele de mai sus, am oferit mai multe solutii si variante, cu termene diferite pentru luarea deciziilor, respectiv 08.05.2020 termenul initial si 15.05.2020 termenul prelungit.

Avand in vedere ca la aceasta data ne aflam si in afara perioadei starii de urgenta, rugam agentiile partenere revanzatoare care pana astazi nu au apucat sa transmita deciziile clientilor cu privire la variantele propuse de Fibula Air Travel, sa poarte discutii cu acestia pentru a gasii  solutiile cele mai bune. Mai jos reiteram variantele propuse:

1. Prin semnarea acordului tripartit (model CREDIT in informarile de mai sus) - clientii pot alege “credit de vacanta”  fara plata unei penalizari in conditiile transmise in comunicatul din 29.04.2020.

2. Fara a semna acordul tripartit - clientii pot alege securizarea rezervarilor existente prin  achitarea transei 2 pana la data de 22.05.2020 - ora 17.

3. Prin semnarea acordului tripartit (model RETURNARE in informarile de mai sus) - clientii pot alege anularea si returnarea sumelor rezultate din anulare, conform conditiilor de penalizare din contractul Fibula Air Travel si a termenelor de ramburs transmise in comunicatul din 29.04.2020.

In situatia in care pana la 22.05.2020 pentru rezervarile in cauza nu vom primi semnate acordurile tripartit (credit sau returnare) sau nu vom primi platile transei 2 , dupa aceasta data, Fibula Air Travel va anula conform contractului toate rezervarile care nu au respectat termenele si conditiile transmise in comunicatele noastre.

Va multumim pentru colaboare!

Echipa Fibula Air Travel

 

vezi mai mult

Comunicat Aerotravel - 22 Mai 2020

Rezervarile pentru Skiathos din 20 iunie 2020

Trecem cu toții printr-o perioada atipică și plină de incertitudine, însă împreună și cu optimism suntem convinși că putem găsi soluții potrivite la provocările cu care ne confruntăm.

Noi, echipa AeroVacante, împreună cu partenerii noștri din Grecia, Turcia, Spania și Italia vă asigurăm că depunem eforturi să identificăm cele mai bune soluții în acest moment pentru turiștii care au sejururi rezervate în lunile următoare.  Înțelegem foarte bine presiunea de a transmite rezoluții ferme pentru fiecare rezervare în parte și de achitare a tranșelor scadente.

 După cum știți, în ultima perioada am transmis termene și cuantumuri de plată mai flexibile decât condițiile contractuale asumate cu furnizorii. Am făcut acest lucru în baza bunei colaborări dintre noi și a situației extraordinare prin care am trecut. Astfel, pentru toate contractele care aveau rată de plată cu dată scadentă 31 martie s-a amânat succesiv pentru 15 și 30 aprilie și acum am decis să amânăm încă o dată până la dată de 30 mai 2020.

 În urma celor mai recente informații transmise public de autoritățile statului român și a celor venite din partea Guvernului Greciei privind deplasarea persoanelor, implicit posibilitatea de a călători, și relansarea operațiunilor companiilor aeriene cu destinația insula Skiathos, vă anunțăm că suntem nevoiți să amânăm prima dată de plecare a zborurilor în insula Skiathos până cel puțin în dată de 27 iunie 2020.

 De aceea vă solicităm să contactați turiștii care au rezervate vacanțe în insulele Skiathos, Skopelos și Alonissos , cu plecare în 20 Iunie 2020 pentru a le propune alternativele pe care le putem oferi în acest moment.

 1. Pentru Vilele din Skiathos:

a.Rezervările efectuate la Vilele din Skiathos pot fi reprogramate GRATUIT, fără taxa de reprogramare și fără diferențe de preț al pachetului după cum urmează: ·

·        Sejururile cu plecare din 20 Iunie se pot reprograma pentru plecarea din 04 iulie, 11 iulie, 18 iulie, 12 Septembrie, 19 Septembrie si 26 Septembrie;

 

În situația în care tipul de camera nu este disponibil la Structura de cazare aleasă, vom caută împreună o soluție la o alt ă structura de cazare sau pentru o altă perioada de sejur.

b. Rezervările efectuate la Vilele din Skiathos pot fi reprogramate cu plata diferenței de preț pentru orice alt ă dată de plecare în intervalul 25 iulie – 26 septembrie și pentru oricare dintre vilele din portofoliul AeroVacante.

Pentru aceasta am reactivat în sistemul de rezervări condițiile de rezervare ale ofertei Early Booking 29 februarie când prețurile pachetelor erau reduse pentru înscrieri timpurii.

 

2. Pentru Hotelurile din Skiathos, Skopelos și Alonissos:

a. Rezervările efectuate la Hotelul Elivi 5* pot fi reprogramate GRATUIT pentru orice dată de plecare în intervalul 4 iulie – 26 septembrie 2020, fără taxa de reprogramare și fără diferențe de preț al pachetului.

b. Rezervările efectuate la Hotelurile grupului Philian (Vigles, Tomato Beach, Avaton și Irida) pot fi reprogramate GRATUIT pentru orice dată de plecare în intervalul 4 iulie – 26 septembrie 2020, fără taxa de reprogramare și fără diferențe de preț al pachetului.

c. Rezervările efectuate la Hotelurile Kassandra Bay 5*, Skiathos Princess 5* și Atrium 4* pot fi reprogramate GRATUIT pentru orice dată de plecare în intervalul 4 iulie – 25 iulie și 29 august– 26 septembrie 2020, fără taxa de reprogramare și fără diferențe de preț al. d. Rezervările efectuate la Hotelul Skiathos PALACE 5* ce au date de plecare în 20 iunie 2020 pot fi reprogramate GRATUIT pentru una din cele 2 date de plecare: 4 iulie sau 11iulie, fără taxa de reprogramare și fără diferențe de preț al pachetului.

e. Pentru toate celelate rezervări la hoteluri am solicitat deja sprijinul partenerilor noștri din Skiathos pentru a putea oferi cele mai bune opțiuni de reprogramare.

 3. Pentru turiștii care nu pot sau nu doresc să mai calatoareasca în 2020 și care au rezervări cu plecare în 20 Iunie 2020, pot reprograma vacanța în 2021, fără costuri suplimentare, dacă se păstrează pachetul achiziționat și toate variabilele identic: perioada sejurului (+/- 1 zi), numărul de persoane, hotelul, tipul de cameră și de meniu (dacă este cazul).

 4. În cazul în care turiștii nu doresc reprogramarea sejurului, AeroVacante va emite un voucher în valoarea sumei încasate. Acest voucher va putea fi utilizat de către beneficiar în decursul a 12 luni de la dată de check in, pentru achiziția oricărui alt pachet turistic disponibil în portofoliul AeroVacante la momentul solicitării.

 Pentru reprogramarea rezervărilor se vor păstra condițiile de rezervare din rezervarea inițială.

 

Siguranță serviciilor contractate și responsabilitatea față de toți clienții care vor călători în insulele grecești Skiathos, Skopelos și Alonissos este și prioritatea noastră. Sperăm că soluția oferită să fie îmbucurătoare și să ofere turiștilor noi oportunități de călătorie în perioada imediat următoare, după ridicarea restricțiilor de călătorie .

 Vă asigurăm că imediat ce vom avea informațiile legate de operările pentru destinațiile din Caraibe, Turcia și Italia, vă vom informa și vom transmite alternativele pentru vacanțele organizate de AeroVacante.

 Vă mulțumim pentru că ne sunteți alături, mai ales în aceste momente delicate și va asigurăm de toată bună noastră credință și de faptul că vom respectă prevederile legale și obligațiile asumate care decurg din acestea, precum și din convențiile încheiate cu fiecare dintre dumneavoastră.

 

Va mulțumim pentru înțelegere,

AeroVacante

vezi mai mult

Comunicat Christian Tour - 19 Mai 2020

PLAN DE MASURI CRIZA COVID19

19.05.2020

Dragi parteneri,

 

Ca urmare a veștilor pozitive de relaxare primite de la autoritățile române, precum și a informațiilor încurajatoare primite de la partenerii din străinătate si a feedback-ului pozitiv venit din partea turistilor nostri la momentul redeschiderii primelor sedii, avem speranța că în curând vom putea pleca în vacanțele mult așteptate. Vă transmitem mai jos câteva informații utile turiștilor:

 

 

 1.      Christian Tour deschide sezonul 2020

           După 2 luni de izolare ne bucurăm să vă anunțăm că:

 

  • Începând de luni, 18 mai, sediile noastre stradale s-au deschis, având un program de lucru flexibil și respectând toate normele de securitate sanitară impuse de autorități.

 

  • Sediul central operațional s-a deschis gradual, începând tot cu data de 18 mai, iar departamentele de suport și call center activează în echipe extinse.

 

  • Începând cu 20 iunie, ne propunem să operăm pe anumite destinații și programe, odată cu ridicarea restricțiilor de călătorie. În funcție de evoluția situației, planificăm operarea pe majoritatea programelor începând cu data de 1 iulie.

 

2.          Relaxarea condițiilor de plată

Pentru a veni în sprijinul turiștilor noștri și pentru a evita aglomerarea acestora în sedii sau în spații închise, venim cu următoarele mențiuni:

  • Pentru toate programele externe cu plecare intre 15.06 - 30.06.2020

o    Termenul de 22 mai, comunicat anterior pentru achitarea diferențelor de plată, se prelungește cu până la maxim 10 zile lucrătoare înainte de plecare.

  • Pentru toate programele externe cu plecare începând din 01.07.2020

o    Termenul de 22 mai, comunicat anterior, se prelungește până la 01 iunie 2020, cu păstrarea prevederilor anterior comunicate.

 

Recomandăm ca, în măsura posibilităților, plățile să fie făcute prin transfer bancar sau prin plata cu cardul, pentru a evita tranzacțiile în cash.

 

3.          Reprogramări

Pentru plecările de după 15 iunie 2020 recomandăm tuturor turiștilor noștri să evite luarea deciziilor sub impulsul emoțiilor și să nu anuleze vacanțe pentru care nu sunt încă impuse restricții ferme de călătorie la data plecării. Christian Tour garantează că, în cazul în care vor apărea noi restricții la destinație, va propune din timp variante de reprogramare suficient de flexibile.

 

4.             Informații actualizate la zi cu situația turismului mondial

         Echipa de programare a Memento Hub, în colaborare cu departamentele juridic și producție turistică ale Memento Group, lansează Salvăm-Turismul.ro. O platformă online de shared content, în care invităm atât partenerii, agenții de turism, cât și alți oameni de turism care dețin informații documentate și verificate, să participe cu conținut de interes și util pentru a ajuta relansarea turismului.

                Accesul în platformă este deschis tuturor și sperăm ca aceste informații să vină în sprijinul turiștilor, cât și al tuturor lucrătorilor din turism, ajutându-i astfel cu informații documentate din surse sigure.

 

5.          Informații privind condițiile de zbor

Conform comunicărilor pe care compania aeriană Animawings, parte a Memento Group, le-a primit din partea Autorității Aeronautice Civile din România, vă transmitem faptul că operatorii aerieni se pregătesc de operarea zborurilor în condiții de maximă siguranță pentru călători. 

Printre măsurile luate se numără condiții stricte de igienizare, cât și distribuția de măști și mănuși, atât însoțitorilor de zbor, cât și pasagerilor. Mai multe informații puteți consulta accesând platforma pe care am construit-o pentru informații în timp real: https://www.salvam-turismul.ro/d/17-cum-se-va-zbura-in-viitorul-apropiat

De asemenea, menționăm că pe aeroportul Otopeni s-au facut amenajarile necesare pentru primirea fluxului de pasageri, cu asigurarea tuturor măsurilor necesare de protecție și distanțare.

 

Situația pe care o traversăm cu toții astăzi este una atipică și complet neașteptată, iar fiecare parte implicată resimte efectele sale negative într-o oarecare măsură. Pe de o parte touroperatorul este afectat din pricina startului întarziat al sezonului, furnizorii pierd din pricina scăderii numărului de turiști, partenerii revânzatori sunt afectați de scăderea business-ului, și în final este afectat și turistul de unele modificări sau reprogramări ale călătoriei sale. Scopul nostru al tuturor trebuie să fie însă, minimizarea acestor efecte negative și concentrarea tuturor forțelor în sensul relansării turismului și a reluării activităților noastre de zi cu zi în acest domeniu pe care îl iubim și care ne aduce multe bucurii.

 

Vă stăm cu mare drag la dispoziție!

 

 

Echipa Christian Tour

 

vezi mai mult

Comunicat Paralela45 - 11 Mai 2020

Stimati Parteneri,

 

Va multumim tuturor pentru eforturile pe care le faceti, zi de zi, in gestionarea corespunzatoare a tuturor situatiilor cu turistii Dvs. Vom depasi impreuna aceste vremuri dificile si va multumim pentru rabdare si intelegere.

 

Vestile bune incep sa apara. Astfel, in asteptarea tuturor clarificarilor, a anunturilor oficiale si a normelor de calatorie pe care autoritatile tuturor statelor urmeaza sa le anunte in cel mai scurt timp, Paralela 45 vine in sprjinul turistilor Dvs care au vacante planificate in intervalul inca incert pentru calatorii, astfel:

 

» Pentru plecari cuprinse in intervalul 01.06 – 12.07.2020 (toate destinatiile externe)

• PLATI: amanarea scadentei a doua si a treia de plata (ulterioare datei de 29.02) cu pana la 21 de zile inainte de plecare;

• PENALIZARI DE ANULARE: in cazul anularii voluntare, se va pastra pragul de 20% cu pana la 21 zile inainte de plecare; in cazul anularii de catre compania aeriana sau de catre tour operator, anuntul de anulare impreuna cu solutiile propuse vor fi comunicate cel mai tarziu cu 21 zile inainte de plecare (incercam sa transmitem informarea mai repede, acest aspect depinzand insa strict de partenerii nostri de zbor – companii aeriene sau titulari de contract pentru unele dintre zborurile de tip charter, in cazul subcontractarilor);

• REPROGRAMARI: se pot reprograma atat pachetele charter cat si cazarile individuale pe oricare alta plecare din sezonul 2020, fara perceperea de catre Paralela 45 a vreunei taxe de reprogramare, respectand conditiile impuse de furnizori, diferite de la un produs la altul (in principal companiile aeriene sau organizatorii cursei charter, in cazul subcontractarilor); politica Paralela 45 este aceea de a incuraja reprogramarile si nu anularile, in toate situatiile in care aceste reprogramari ne sunt permise si nu cauzeaza pierderi agentiei noastre sau a Dvs. In acest sens, depunem toate eforturile pentru a obtine preturi competitive, similare cu bugetul initial al turistului sau cu diferente acceptabile.

 

» Pentru plecarile programate dupa data de 12.07.2020 (toate destinatiile externe)

• PLATI: amanarea scadentei a doua si a treia de plata pana la data de 22.05.2020

Neefectuarea acestor plati ne va obliga ca dupa aceasta data sa anulam serviciile cu penalizari conform contractului;

• PENALIZARI DE ANULARE: in cazul anularii voluntare, se va pastra pragul de 20% pana la data de 22.05.2020; dupa aceasta data, vor fi active penalizarile de anulare standard, conform sistemului de rezervari;

• REPROGRAMARI: acestea depind de flexibilitatea partenerilor din fiecare tara dar si de contractele pe care le avem in derulare, astfel incat vom trata fiecare solicitare punctual, incercand sa gasim impreuna cea mai buna solutie astfel incat sa nu aiba de suferit nici clientii nostri dar nici Dvs sau noi.

 

*Va rugam sa ignorati mesajele de atentionare plata din sistemul de rezervari si sa va raportati in privinta scadentelor de plata numai la la aceasta informare. Mesajele respective sunt setate automat si nu pot fi oprite sau schimbate din motive tehnice.

 

Va asiguram ca nu sunteti singuri in aceasta lupta pe care o purtam cu totii. Dupa cum stiti, am incercat si incercam sa obtinem conditii avantajoase de la partenerii hotelieri si companiile aeriene.

Totodata, am depus mari eforturi pentru a comunica problematica industriei noastre dar si posibile solutii, atat public (mass – media) dar si prin interventii in diverse foruri decizionale.

Incepand cu 15 mai 2020, marim numarul de consultanti B2B, astfel incat viteza de raspuns la solicitarile dvs va creste semnificativ.

Gasiti aici datele de contact ale referentilor de destinatii vezi aici »

Pentru a va demonstra dorinta noastra de colaborare corecta ca si pana acum si pentru a rezolva echitabil toate situatiile care apar in aceasta perioada cu totul si cu totul exceptionala pentru noi toti, va rugam sa transmiteti orice speta pe care considerati ca nu clarificat-o impreuna cu referentul de produs, la adresa de email management@paralela45.ro, precizand in subiect tema pe care doriti sa o abordam.

Va facem promisiunea ca vom raspunde tuturor solicitarilor. La randul nostru, avem multe intrebari la care nu avem raspuns si pentru care suntem in asteptarea unor pozitii oficiale ale Romaniei si ale statelor lumii, de aceea apelam la rabdarea si intelegerea Dvs.

Va multumim tuturor si fiecaruia in parte si sa nu uitam ca vacantele fac parte din experienta noastra de viata. Trebuie sa dam #restart tuturor vacantelor si sa repornim vanzarile.

 

Cu deosebita consideratie!

Echipa Paralela 45

vezi mai mult

Comunicat TEZ-TOUR 19 Mai 2020

Plecări în perioada 16.06 - 22.06.2020

INFORMARE TEZ | 16.06 - 22.06.2020

 

Stimate Partener TEZ,

Tinand cont de situatia generala legata de COVID-19 atat in tarile noastre de destinatie cat si in Romania, propunem tuturor turistilor nostri care au rezervari pe destinatiile ANTALYA, CRETA, HURGHADA, RODOS si CORFU, cu datele de plecare cuprinse in perioada 16.06 - 22.06.2020 inclusiv, urmatoarele optiuni valabile pentru rezervarile efectuate pentru fiecare destinatie in parte:

ANTALYA - plecari din Bucuresti, Cluj, Timisoara, Arad, Constanta si Iasi, in perioada 16.06 - 22.06.2020 inclusiv:

- reprogramarea sejurului, fara diferenta de pret, pastrand aceeasi perioada de calatorie (+/- 3 zile, in functie de programul charter 2021) si acelasi hotel si tipul de camera ca si cele rezervate initial, in sezonul de vara 2021;
- reprogramarea sejurului, pe aceeasi destinatie si orice data de plecare din sezonul 2020, la pretul din sistem disponibil la momentul solicitarii ferme de reprogramare;
- reprogramarea sejurului, pe aceeasi destinatie si orice data de plecare din sezonul 2021, la cerere pe e-mail si la pretul confirmat de catre TEZ;
- DOAR LA CERERE: reprogramarea sejurului, fara diferenta de pret pentru orice plecare din perioda 1.09.2020 - 31.10.2020, pastrand acelasi hotel si tipul de camera ca si cele rezervate initial. Aceste cereri vor fi solutionate in functie de disponibilatea camerelor la hotel si a locurilor in avion.

CRETA - plecari din Bucuresti, Cluj, Timisoara si Iasi, in perioada 16.06 - 20.06.2020 inclusiv;
HURGHADA - plecari din Bucuresti, Cluj si Timisoara in perioada 17.06 - 21.06.2020 inclusiv;
RODOS - plecare din Bucuresti in data de 16.06.2020;
CORFU - plecare din Bucuresti in data de 17.06.2020:

- reprogramarea sejurului, fara diferenta de pret, pastrand aceeasi perioada de calatorie (+/- 3 zile, in functie de programul charter 2021) si acelasi hotel si tipul de camera ca si cele rezervate initial, in sezonul de vara 2021;
- reprogramarea sejurului, pe aceeasi destinatie si orice data de plecare din sezonul 2020, la pretul din sistem disponibil la momentul solicitarii ferme de reprogramare;
- reprogramarea sejurului, pe aceeasi destinatie si orice data de plecare din sezonul 2021, la cerere pe e-mail si la pretul confirmat de catre TEZ.

PENTRU TOATE DESTINATIILE - in cazul reprogramarii sejururilor pentru aceeasi data de plecare din sezonul de vara 2021, pretul pachetelor rezervate initial nu va fi afectat de posibile diferente de tarife, in cazul schimbarii varstei turistilor (ex. infant - copil)

* In cazul neacceptari de catre turisti a oricarei dintre optiunile de mai sus, acordarea unui document din partea TEZ catre agentie, conform caruia TEZ recunoaste creantele reprezentand sumele nete aferente rezervarilor cu datele de plecare si pentru destinatiile mentionate mai sus. Acest document va fi nominal iar sumele vor putea fi folosite in termen de 12 luni, pentru achitarea unor pachete de servicii de calatorie ulterioare, pe orice destinatie din oferta TEZ.

* Toate reprogramarile se vor face prin trimiterea solicitarii pe adresa de e-mail . Reprogramarile pentru sezonul 2020 se vor face in functie de programul charter 2020 existent pentru fiecare oras de plecare, disponibilitatea locurilor in avion si la hotel, la momentul solicitarii de catre agentie.

 

Va multumim pentru excelenta colaborare,
Echipa TEZ

vezi mai mult

Comunicat TEZ-TOUR | 07 Mai 2020

Pentru plecările din perioada 3.06 - 15.06.2020

 Buna ziua,

Tinand cont de informarea de mai jos transmisa ieri dorim sa venim in completarea acesteia cu urmatoarele precizari:
- conditiile pentru cursele de Hurghada cu plecare din Bucuresti sunt valabile si pentru plecarile din Cluj si Timisoara in perioada 3 - 14.06.2020;
- conditiile pentru cursele de Antalya sunt valabile si pentru plecarea din Constanta din data de 14.06.2020.

Cu stima,
TEZ TOUR

Stimate Partener TEZ,

Tinand cont de situatia generala legata de COVID-19 atat in tarile noastre de destinatie cat si in Romania, propunem tuturor turistilor nostri care au rezervari pe destinatiile ANTALYA, CRETA, HURGHADARODOS si CORFU, cu datele de plecare cuprinse in informarea de mai jos, urmatoarele optiuni valabile pentru rezervarile efectuate pentru fiecare destinatie in parte:

 

ANTALYA - plecari din Bucuresti, Cluj, Timisoara, Arad si Iasi, in perioada 8.06 - 15.06.2020

- reprogramarea sejurului, fara diferenta de pret, pastrand aceeasi perioada de calatorie (+/- 3 zile, in functie de programul charter 2021) si acelasi hotel si tipul de camera ca si cele rezervate initial, in sezonul de vara 2021;

- reprogramarea sejurului, pe aceeasi destinatie si orice data de plecare din sezonul 2020, la pretul din sistem disponibil la momentul solicitarii ferme de reprogramare;

- reprogramarea sejurului, pe aceeasi destinatie si orice data de plecare din sezonul 2021, la cerere si la pretul confirmat de catre TEZ;

- DOAR LA CERERE: reprogramarea sejurului, fara diferenta de pret pentru orice plecare din perioda 15.09.2020 - 31.10.2020, pastrand acelasi hotel si tipul de camera ca si cele rezervate initial.

 

CRETA - plecari din Bucuresti, Cluj, Timisoara si Iasi, in perioada 8.06 - 13.06.2020

HURGHADA - plecari din Bucuresti in perioada 3.06 - 14.06.2020

RODOS - plecare din Bucuresti in data de 9.06.2020

CORFU - plecare din Bucuresti in data de 10.06.2020

- reprogramarea sejurului, fara diferenta de pret, pastrand aceeasi perioada de calatorie (+/- 3 zile, in functie de programul charter 2021) si acelasi hotel si tipul de camera ca si cele rezervate initial, in sezonul de vara 2021;

- reprogramarea sejurului, pe aceeasi destinatie si orice data de plecare din sezonul 2020, la pretul din sistem disponibil la momentul solicitarii ferme de reprogramare;

- reprogramarea sejurului, pe aceeasi destinatie si orice data de plecare din sezonul 2021, la cerere si la pretul confirmat de catre TEZ.

PENTRU TOATE DESTINATIILE - in cazul reprogramarii sejururilor pentru aceeasi data de plecare din sezonul de vara 2021, pretul pachetelor rezervate initial nu va fi afectat de posibile diferente de tarife, in cazul schimbarii varstei turistilor (ex. infant - copil)

 

* In cazul neacceptari de catre turisti a oricarei dintre optiunile de mai sus, acordarea unui document din partea TEZ catre agentie, conform caruia TEZ recunoaste creantele reprezentand sumele nete aferente rezervarilor cu datele de plecare si pentru destinatiile mentionate mai sus. Acest document va fi nominal iar sumele vor putea fi folosite in termen de 12 luni, pentru achitarea unor pachete de servicii de calatorie ulterioare, pe orice destinatie din oferta TEZ.

 

Va multumim pentru excelenta colaborare,

Echipa TEZ

vezi mai mult

Comunicat Fibula - 29 Aprilie 2020

Dragi turisti,
 
Fibula Air Travel este alaturi de clienti si de parteneri de mai bine de 25 ani de activitate si, cu siguranta, tot impreuna vom trece peste aceste momente grele!
Ne aflam intr-o criza fara precedent pentru industria noastra si nu numai, unde lipsesc cu desavarsire deciziile de sprijin din partea autoritatilor statului.
In conditiile in care ne aflam intr-o perioada prelungita a starii de urgenta pe teritoriul Romaniei si pe alte destinatii turistice ca urmare a pandemiei de COVID19, Fibula Air Travel intelege ca cel mai important pentru noi toti este SANATATEA!

Fibula Air Travel tine cont de siguranta calatorilor si totodata de increderea voastra, iar prin resursele proprii vine in sprijinul clientilor si agentiilor partenere revanzatoare cu precizarile de mai jos:
 

  1. Pentru rezervari cu plecare in perioada 15.03.2020 - 31.05.2020, aferenta starii de urgenta si imediat urmatoare acesteia, propunem urmatoarele solutii si variante:

 

  1. Tinand cont ca aceste rezervari au avut/vor avea plecare in timpul perioadei starii de urgenta instituita de statul roman, Fibula Air Travel  suspenda cursele/sejururile catre toate destinatiile si RAMBURSEAZA INTEGRAL sumele incasate de la agentia partenera in numele clientului pentru rezervarile din aceasta perioada, in termen de 14 zile de la completarea si semnarea unui acord intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenerea revanzatoare si Fibula Air Travel) – descarca aici documentul.

 

  1. In situatia in care clientii doresc reprogramarea unei noi vacante, Fibula Air Travel ofera posibilitatea alocarii sumei incasate de la agentia partenera in numele clientului pentru rezervarile din aceasta perioada, sub forma de unui CREDIT DE VACANTA,FARA TAXA SUPLIMENTARA*, prin completarea si semnarea unui acord intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenerea revanzatoare si Fibula Air Travel) – descarca aici documentul

    Creditul de vacanta se poate folosi pana la data de 31.12.2021, pentru produsele turistice comercializate si organizate de Fibula Air Travel.


  1. *Ulterior primirii creditului de vacanta de la pct 1 litera “b” de catre client, Fibula Air Travel ofera acestuia si posibilitatea rambursarii sumei incasate de la agentia partenera in numele clientului pentru rezervarile din aceasta perioada, prin semnarea unui nou acord intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenerea revanzatoare si Fibula Air Travel) – descarca aici documentul

 

  1. Pentru rezervari cu plecare in perioada 01.06.2020- 01.11.2020, anulate pana la data prezentului comunicat conform contractului si care au respectat procedurile impuse de Fibula Air Travel, propunem urmatoarea solutie:
  2. Fibula Air Travel va oferi RAMBURSAREA sumelor rezultate in urma anularii, incasate de la agentia partenera in numele clientului pentru rezervarile din aceasta perioada, in termen de 14 zile de la completarea si semnarea unui acord intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenerea revanzatoare si Fibula Air Travel) – descarca aici documentul.
     
  1. Pentru rezervari active cu plecare dupa 01.06.2020 propunem urmatoarele solutii si variante:
  1. In situatia in care clientii doresc reprogramarea unei noi vacante, Fibula Air Travel  ofera posibilitatea alocarii sumei incasate de la agentia partenera in numele clientului pentru rezervarile din aceasta perioada, sub forma de unui CREDIT DE VACANTA,  FARA TAXA SUPLIMENTARA, prin completarea si semnarea unui acord intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenerea revanzatoare si Fibula Air Travel) – descarca aici documentul.

    Creditul de vacanta se poate folosi pana la data de 31.12.2021, inclusiv pentru produse din     sezonul 2021 a produselor turistice comercializate si organizate de Fibula Air Travel.
  1. In situatia in care clientii vor dori sa pastreze si sa securizeze rezervarile active, Fibula Air Travel prelungeste termenul de plata de la 31.03.2020 (transa a 2a) pana la 08.05.2020.
  1. In situatia in care clientii doresc anularea rezervarilor, Fibula Air Travel ofera posibilitatea RAMBURSARII  sumelor incasate de la agentia partenera in numele clientului pentru rezervarile din aceasta perioada, CU TAXA DE PENALIZARE DE 40 EURO/PERSOANA, prin completarea si semnarea unui acord intre cele 3 parti implicate (Client, Agentia partenera revanzatoare si Fibula Air Travel) – descarca aici documentul 

    Restituirea sumelor pentru rezervarile cu plecare in aceasta perioada (01.06.2020-01.11.2020) se va realiza in termen de 14 zile lucratoare de la data restituirii acestora de catre furnizori sau chiar mai devreme de acest termen si anume, pana la momentul cand Fibula Air Travel va gasi solutii prin resurse proprii pentru rambursarea acestor sume.

 

  1. Conditii aplicare masuri :
  1. Nu se ofera posiblitatea aplicarii masurilor de mai sus de la pct 1, pct 2 si pct 3 pentru rezervarile care NU AU ACHITATE sumele cu scadenta de pana la 29.02.2020.
  1. Creditul de vacantase poate folosi doar de catre semnatarul contractului din rezervarile pentru care se ofera acest credit, doar prin agentia partenera revanzatoare, pentru produsele turistice comercializate si organizate de Fibula Air Travel.
  1. Creditul de vacanta din prezentul comunicat se poate folosi pana la data de 31.12.2021 pentru produsele turistice comercializate si organizate de Fibula Air Travel, mai putin pentru bilete de avion IATA.
  1. Agentiile partenere revanzatoare sunt rugate sa poarte discutii cu clientii cat mai curand posibil. Termenul de semnare a documentelor privind masurile Fibula Air Travel din prezentul comunicat este de 08.05.2020 – ora 17.

    Ulterior acestui termen, pentru rezervarile ramase active, se vor aplica conditiile contractuale existente si cele care se vor transmite in informarile oficiale Fibula Air Travel.
  1. Conform contractului Fibula Air Travel, agentia partenera revanzatoare se obliga sa transmita clientilor toate optiunile din prezentul comunicat.
  1. Fibula Air Travel va rambursa sumele catre agentia partenera revanzatoare prin banca stabilita de Fibula Air Travel. Daca agentia partenera revanzatoare va solicita o alta banca pentru suma de ramburs, clientul sau agentia revanzatoare vor trebui sa suporte eventualele comisioane bancare suplimentare.

 
 

Va multumim!
 
Echipa Fibula Air Travel

vezi mai mult

Comunicat TEZ-TOUR | 24 Aprilie 2020

Buna ziua,

Tinand cont de situatia generala legata de COVID-19 atat in tarile noastre de destinatie cat si in Romania, propunem tuturor turistilor nostri care au rezervari pe destinatiile Antalya si Creta cu datele de plecare cuprinse in perioada 17.05 - 6.06.2020 inclusiv, urmatoarele optiuni valabile pentru rezervarile efectuate pentru fiecare destinatie in parte:

ANTALYA - plecari din Bucuresti, Cluj si Timisoara
CRETA - plecari DOAR din Bucuresti si Timisoara


1. Reprogramarea perioadei de desfasurare a pachetelor de servicii de calatorie, fara diferenta de pret, pastrand aceeasi perioada de calatorie (+/- 3 zile, in functie de programul charter 2021) si acelasi hotel si tipul de camera ca si cele rezervate initial, in sezonul de vara 2021;

2. Reprogramarea perioadei de desfasurare a pachetelor de servicii de calatorie, fara diferenta de pret pentru orice plecare din perioda 1.10.2020 - 31.10.2020 pe aceeasi destinatie sau la pret de sistem din momentul modificarii pentru orice alta perioada pana in 30.09.2020, pe aceeasi destinatie. Aceste reprogramari se vor face in functie de disponibilitatea locurilor in avion si la hotel, la momentul solicitarii de catre agentie.

 

24.04.2020 – Rectificare

Buna ziua,

Tinand cont de situatia generala legata de COVID-19 atat in tarile noastre de destinatie cat si in Romania, propunem tuturor turistilor nostri care au rezervari pe destinatiile Antalya, Creta si Rodos cu datele de plecare cuprinse in perioada 17.05 - 6.06.2020 inclusiv, urmatoarele optiuni valabile pentru rezervarile efectuate pentru fiecare destinatie in parte:

ANTALYA - plecari din Bucuresti, Cluj si Timisoara
CRETA - plecari din Bucuresti Cluj si Timisoara
RODOS - plecari din Bucuresti

1. Reprogramarea perioadei de desfasurare a pachetelor de servicii de calatorie, fara diferenta de pret, pastrand aceeasi perioada de calatorie (+/- 3 zile, in functie de programul charter 2021) si acelasi hotel si tipul de camera ca si cele rezervate initial, in sezonul de vara 2021.

2. Reprogramarea perioadei de desfasurare a pachetelor de servicii de calatorie, fara diferenta de pret pentru orice plecare din perioda 1.10.2020 - 31.10.2020 pe aceeasi destinatie sau la pret de sistem din momentul modificarii pentru orice alta perioada pana in 30.09.2020, pe aceeasi destinatie. Aceste reprogramari se vor face in functie de programul charter 2020 existent pentru fiecare oras de plecare, disponibilitatea locurilor in avion si la hotel, la momentul solicitarii de catre agentie.


* pentru aceste 2 optiuni, preturile pachetelor rezervate initial nu vor fi afectate de posibile diferente de tarif, in cazul schimbarii varstei turistilor (ex. infant - copil).

3. In cazul neacceptarii de catre turisti a uneia dintre optiunile de mai sus, se acorda un document din partea TEZ catre agentie, conform caruia TEZ recunoaste creantele reprezentand sumele nete aferente rezervarilor cu plecari in perioada 17.05 - 6.06.2020. Acest document va fi nominal iar sumele vor putea fi folosite in termen de 12 luni, pentru achitarea unor pachete de servicii de calatorie ulterioare, pe orice destinatie din oferta TEZ.

4. In cazul in care turistii nu accepta recomandarile noastre si aleg sa calatoreasca in perioada 17.05 - 6.06.2020, termenul de plata finala pentru rezervarile acestora va fi amanat cu pana la maxim 10 zile lucratoare inainte de data plecarii.


Multumim pentru intelegere!

Echipa TEZ

vezi mai mult

Comunicat TEZ-TOUR | 22 Martie 2020

Buna ziua,

 

Tinand cont de situatia generala legata de COVID-19 atat in tarile noastre de destinatie cat si in Romania, propunem tuturor turistilor nostri care au rezervari pe destinatiile Antalya si Creta cu datele de plecare cuprinse in perioada 17.05 - 6.06.2020 inclusiv, urmatoarele optiuni valabile pentru rezervarile efectuate pentru fiecare destinatie in parte:

ANTALYA - plecari din Bucuresti, Cluj si Timisoara
CRETA - plecari DOAR din Bucuresti si Timisoara

1. Reprogramarea perioadei de desfasurare a pachetelor de servicii de calatorie, fara diferenta de pret, pastrand aceeasi perioada de calatorie (+/- 3 zile, in functie de programul charter 2021) si acelasi hotel si tipul de camera ca si cele rezervate initial, in sezonul de vara 2021;

2. Reprogramarea perioadei de desfasurare a pachetelor de servicii de calatorie, fara diferenta de pret pentru orice plecare din perioda 1.10.2020 - 31.10.2020 pe aceeasi destinatie sau la pret de sistem din momentul modificarii pentru orice alta perioada pana in 30.09.2020, pe aceeasi destinatie. Aceste reprogramari se vor face in functie de disponibilitatea locurilor in avion si la hotel, la momentul solicitarii de catre agentie.


Multumim pentru intelegere.

TEZ TOUR

vezi mai mult

Comunicat Ultramarin TM | 20 Martie 2020

Dragi turiști/parteneri,

 

În perioada următoare, activitatea agenției noastre se desfășoară în conformitate cu reglementările impuse de Guvernul României, în contextul pandemiei cu care ne confruntăm.

Trăim timpuri dificile. Guvernele impun restricții de călătorie, companiile aeriene și hotelierii își restrâng sau își suspendă temporar activitatea, cu scopul de a opri răspândirea noului coronavirus.

În această perioadă, întreaga echipă a Agenției Ultramarin depune eforturi susținute pentru a asigura asistența turistică necesară turiștilor ce s-au înscris pe diferite destinații programate în perioada imediat următoare și care sunt afectați de interdicțiile impuse de autorități, astfel încât să limităm neplăcerile create de această situație.

Activitatea noastră este concentrată spre găsirea celor mai bune soluții pentru turiștii noștri. Fiecare cerere va fi analizată individual și va primi soluționare, ordinea fiind determinată de data plecării.

Având în vedere condițiile menționate mai sus și în limita calității noastre de agenție de turism, am stabilit următoarea procedură de lucru cu clienții:

 

1. Referitor la pachetele rezervate pentru acest an, indiferent de data plecării, dorim să menționăm faptul că serviciile turistice rezervate au fost preplătite de către agenția noastră furnizorilor (parțial sau integral), în conformitate cu practica internațională și contractele încheiate.

2. Rezervările cu plecare ÎN LUNA MARTIE au fost reprogramate pentru date ulterioare de călătorie, în condiții specifice, în funcție de situația existentă în fiecare țară de destinație sau anulate, în situația în care acest lucru a fost acceptat de către furnizorii externi.

3. Rezervările cu plecare ÎN LUNA APRILIE și LUNA MAI sunt în acest moment în stadiul de negociere cu fiecare companie aeriană și cu furnizorii locali, în vederea anulării sau reprogramării pentru o dată ulterioară. Vom gestiona fiecare caz în parte, în funcție de restricțiile de călătorie impuse de țările tranzitate sau de destinație precum și de condițiile de penalizare/ anulare impuse de companiile aeriene. Managerii de destinații mențin legătura cu turiștii înscriși deja și le trimit informării telefonic și în scris cu privire la situația reprogramărilor, respectiv anulărilor în momentul finalizării negocierilor cu furnizorii.

4. Rezervările având plecarea ÎN LUNA IUNIE sunt supuse condițiilor contractuale valabile la data semnării contractelor, urmând ca în funcție de împrejurările naționale și internaționale, să vă informăm asupra stării acestora, în speranța că situația medicală se va îmbunătăți.

5. Pentru plecările mai îndepărtate, după LUNA IULIE, vă recomandăm să evitați anularea în acest moment, având în vedere că poturmând a monitoriza cu toții evoluția evenimentelor. Pentru acest interval de călătorie, orice anulare sau cerere de reprogramare a sejurului implică penalizări conform contractului.

Referitor la CERERILE DE RETURNARE:

a) Pentru toate rezervările pe care am reușit să le anulăm ori să le reprogramăm, companiile aeriene oferă posibilitatea reportării sumelor achitate pentru rezervări viitoare. La rândul nostru, pentru a veni în sprijinul dumneavoastră, chiar dacă sumele aferente serviciilor la sol au fost avansate partenerilor și furnizorilor locali iar aceștia nu le vor rambursa ci le vor reporta, sumele achitate de dumneavoastră vor fi reportate în contul unor rezervări ulterioare, pentru același turist din rezervarea inițială, sub formă de VOUCHER valoric. Acesta va fi valabil timp de 1 an de zile de la data emiterii, pentru servicii oferite de Agenția Ultramarin (pachete proprii , sejururi, circuite, city-break-uri sau excursii în România).

b) Pentru toate rezervările la care turiștii vor decide să renunțe din proprie inițiativă, este important să fie informați înainte de a lua această decizie, asupra faptului că sumele achitate nu se restituie, iar din aceste sume se vor reține penalizări (dacă este cazul) urmând ca diferențele până la sumele achitate să constituie avans nerambursabil pentru servicii de călătorie ulterioare din pachetele proprii Ultramarin (rezervări efectuate până la finalul anului 2020).

Vă asigurăm că depunem toate diligențele astfel încât, împreună cu furnizorii noștri, să găsim soluțiile cele mai bune pentru dvs. Vă rugăm să aveți răbdare și suntem convinși că vom reuși cu calm și încredere să reducem până la eliminare pierderile sau costurile suplimentare induse de situația specială în care ne aflăm cu toții.

 

Deoarece, numărul de apeluri este mare în această perioadă, precum și datorită eforturilor noastre de reprogramare a tuturor plecărilor din perioada martie-mai, timpul nostru de răspuns este mai mare decât cel cu care sunteți obișnuiți.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm de toată atenția noastră!

Gabriela PETCANA
Manager ULTRAMARIN

vezi mai mult

Comunicat ANPC | 18 Martie 2020

În contextul pandemiei provocate de noul coronavirus, care a afectat pe multiple planuri viața obișnuită a cetățenilor, începând cu sfera mobilității, care include și activitățile turistice, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) este în măsură să facă o serie de recomandări tuturor consumatorilor interesați:

- pentru a preîntâmpina creșterea peste măsură a nivelului de aglomerare al agentiilor de turism - preocupate în aceste zile să acorde consultanță celor interesați de modul în care actuala criză sanitară globală le-ar putea modifica planurile de vacanță pentru acest an -, este indicat să urmăriți cu atenție evoluția situației legate de răspândirea și controlul pandemiei de coronavirus, la nivelul fiecărei țări, din surse de informații credibile, pe cât posibil oficiale;

- situația trebuie tratată cu calm și înțelegere, agențiile de turism fiind nevoite în această perioadă să se concentreze, cu prioritate, asupra plecărilor programate pentru perioada imediat următoare.

Dacă aveați în plan deplasări cu data de început în următoarele 14 zile, pe care acum doriți să le contramandați, vă recomandăm să faceți, în scris, o cerere de restituire a banilor achitați deja către operatorul economic. Agenția vă poate propune următoarele două variante de rezolvare a situației:

- fie va începe toate demersurile necesare recuperării banilor de la furnizorii de servicii turistice, astfel încât demersul dvs să se finalizeze cu succes, în timp util;

- fie, în urma cererii dumneavoastră, veți primi un document care atestă creanța Dvs. comercială și care vă dă posibilitatea ca, la o dată ulterioară, după încheierea perioadei de pandemie și a efectelor acesteia, să călătoriți în aceleași condiții precum cele contractate initial către destinațiile alese de Dvs.

Vă recomandăm, însă, să țineți cont de numărul mare de situații în care serviciile turistice nu pot fi pe moment satisfăcute, din cauza situației de criză apărute în ultimele săptămâni, și să tratați cu răbdare și înțelegere demersurile întreprinse pentru soluționarea cu succes a solicitărilor Dvs., chiar dacă, din cauza situației de criză, s-ar putea să dureze puțin mai mult decât în mod normal.

Vă reamintim că destinațiile încadrate în categoria zonă roșie, afectate de COVID-19, sunt în acest moment următoarele:

- Italia - întreaga țară;

- China – provincia Hubei, inclusiv orașul Wuhan;

- Coreea de Sud – orașul Daegu, județul Cheogdo;

- Franta – regiunile: Hauts de France, Île de France, Grand Est, Bourgogne France Comte, Auvergne Rhones Alpes;

- Germania – regiunile: Baden Wurttemberg, Bayern, Nordrhein Westfalen;

- Spania – regiunea Madrid.

 Important!

În contextul situațiilor generate de răspândirea virusului COVID-19, pentru orice destinație din zona roșie afectată si ținând cont de componenta serviciului achizitionat, operatorul economic vă va putea restitui contravaloarea serviciului de călătorie rezervat, de îndată ce va primi banii de la furnizorii locali implicați în tranzacție. În cazul în care doriți să obtineți prin intervenție proprie rambursarea, operatorul economic vă va pune la dispoziție datele de contact ale furnizorilor serviciilor contractate.

 Vă reamintim că destinatiile încadrate în categoria zonă galbenă, afectate de COVID-19, sunt în acest moment următoarele:

- China – alte provincii și orașe din China continentală, în afară de cele din zona roșie,

- Coreea de Sud – alte județe și localități, în afară de cele din zona roșie,

- Germania – districtul Heinsberg din Renania de Nord Westfalia),

- Iran - întreaga țară,

- Franta - alte provincii, în afară de cele din zona roșie,

- Spania - alte provincii, în afară de cele din zona roșie.

Important!

În contextul situațiilor generate de răspandirea virusului COVID-19, pentru orice destinație din zona galbenă, călătorul va putea anula serviciul de călătorie conform condițiilor contractuale agreate la momentul rezervării acestuia, cu aplicarea penalizărilor din contract.

Pentru orice altă destinație, călătorul poate anula serviciul de călătorie rezervat, cu respectarea condițiilor contractuale agreate.

 

Biroul de presă 

vezi mai mult

Comunicat Paralela45 | 18 Martie 20020

Stimati turisti,

 

După cum constatăm cu toții, România și întreaga lume se află într-o situație fără precedent.

Pe lângă problema de natură medicală, stăpânită de către autoritățile române, există un puternic sentiment de teamă, alimentat de o parte a mass mediei.

Pe această cale, dorim să vă asigurăm că agenția noastră, înființată în urmă cu 30 de ani, își face datoria față de toți turiștii si partenerii săi.

În această perioadă dificilă, întreaga echipă Paralela 45 vă este dedicată, depunând eforturi uriașe zi de zi, în scopul de a vă feri sau limita, pe cât posibil, de orice neplăcere creată de această situație.

 

Cu referire la toate pachetele rezervate pentru acest an, indiferent de data plecării, dorim să reiterăm faptul că serviciile turistice rezervate au fost preplătite de agenția noastră furnizorilor (parțial sau integral, în funcție de data de plecare), aceasta fiind practica internațională, conform contractelor încheiate.

 

Astfel, în limita calității noastre de agenție de turism, am acționat și vom acționa după cum urmează:

 

a) Rezervările cu plecare în luna martie au fost fie realizate, fie reprogramate pentru date ulterioare de călătorie, în condiții specifice, în funcție de situația existentă în fiecare țară de destinație;

 

b) Rezervările cu plecare în luna aprilie sunt în acest moment în stadiul de negociere cu fiecare companie aeriană și cu furnizorii locali, în vederea anulării sau reprogramării pentru o dată ulterioară. Vom gestiona fiecare caz în parte, în funcție de restricțiile de călătorie impuse de țările tranzitate sau de destinație precum și de condițiile de penalizare/ anulare impuse de companiile aeriene. Vă rugăm așteptați informarea referentului de produs care va fi trimisa pentru fiecare grup in parte, în momentul finalizării negocierilor cu furnizorii.

 


c) Rezervările având plecarea în luna mai sunt supuse condițiilor contractuale valabile la data semnării contractelor, urmând ca în funcție de împrejurările naționale și internaționale, să vă informăm asupra stării acestora, în speranța că situația medicală se va îmbunătăți.

 

d) Pentru plecările mai îndepărtate (începând cu luna iunie) vă recomandăm evitarea cererilor de anulare în acest moment, urmând a monitoriza cu toții evoluția evenimentelor. Pentru acest interval de călătorie, orice anulare sau cerere de reprogramare a sejurului implică penalizări conform contractului.

 

Referitor la rambursări:

a) Pentru toate rezervările pe care am reușit să le anulăm sau reprogramăm, companiile aeriene oferă posibilitatea reportării sumelor achitate pentru rezervări viitoare. La rândul nostru, pentru a veni în sprijinul Dumneavoastră, chiar dacă sumele aferente serviciilor la sol au fost avansate partenerilor și furnizorilor locali iar aceștia nu le vor rambursa ci le vor reporta, sumele achitate de Dumneavoastra vor fi reportate în contul unor rezervări ulterioare, pentru același turist din rezervarea inițială, sub formă de voucher valoric. Acesta va fi valabil pentru rezervări efectuate până la finalul anului 2020, pentru servicii oferite de Paralela 45 (pachete prefabricate de vacanță – chartere sau sejururi, circuite sau cazări individuale). Valoarea voucherului poate fi consumată pentru unul sau mai multe produse, până la epuizarea creditului.

b) Pentru toate rezervările la care turiștii vor decide să renunțe din proprie inițiativă, este important să fie informați înainte de a lua această decizie, asupra faptului că sumele achitate nu se restituie, iar din aceste sume se vor reține penalizări (daca este cazul) urmând ca diferențele până la sumele achitate să constituie avans nerambursabil pentru servicii de călătorie ulterioare din portofoliul Paralela 45 (rezervări efectuate până la finalul anului 2020).

 

În acest context, toți consultanții Paralela 45 vă stau la dispoziție și vă vor oferi lămuriri suplimentare, în funcție de rezervările pe care ni le-ați încredințat.

Sperăm ca măsurile luate de majoritatea statelor lumii să aibă un efect pozitiv și rapid în limitarea răspândirii noului coronavirus, astfel încât cu toții să revenim la un stil de viață normal, în care călătoriile să ne ofere amintiri valoroase.

 

Intrucât numărul de apeluri și mesaje este mare în această perioadă, precum și datorită eforturilor noastre de reprogramare a tuturor plecărilor din perioada martie-aprilie, timpul nostru de răspuns este mai mare decât cel cu care v-am obișnuit. Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere!

 

Vă asigurăm că vă suntem alături și vom face tot ce este necesar, cu seriozitate, pentru ca turiștii noștri să se bucure de vacanțe binemeritate.

 

Cu deosebită considerație,

Echipa Paralela 45

vezi mai mult

Comunicat TEZ-TOUR | 17 Martie 2020

Modificare program chartere

Stimate Partener TEZ,

Va informam ca, in urma evolutiei la nivel global a virusului COVID-19, a decretarii starii de urgenta in Romania, a recomandarilor MAE in privinta deplasarilor romanilor in strainatate si a comunicarilor autoritatilor egiptene privind inchiderea granitelor, am decis suspendarea curselor charter pe destinatiile ANTALYA pana in data de 9.05.2020 si HURGHADA pana in data de 30.05.2020 inclusiv.

Avand in vedere circumstantele provocate de raspandirea pandemiei COVID-19 in intreaga lume si imposibilitatea imediata de a recupera contravaloarea sejururilor de la furnizorii externi, va solicitam insistent sa transmiteti turistilor dvs. una dintre urmatoarele alternative:


- Cu acordul turistilor si in functie de disponibilitatea hotelurilor la care au fost facute rezervarile initial, sejururile vor fi reprogramate pentru orice alta data de plecare ulterioara reinceperii operarii curselor noastre charter pe aceste doua destinatii.
Toate platile (avans sau plata finala) pentru rezervarile anulate vor fi deduse din valoarea rezervarilor noi efectuate.

- In cazul in care turistii dvs. nu vor sa opteze pentru reprogramarea sejurului si doresc anularea definitiva a acestuia, TEZ le va emite un voucher in valoarea sumei platite (avans sau plata finala) pe care turistii dvs. il pot folosi timp de 12 luni de la momentul emiterii.


In circumstantele actuale referitoare la raspandirea pandemiei de COVID-19 la nivel mondial, solicitam intelegerea turistilor dvs. fata de situatia cu care se confrunta intreaga industrie de turism. Va asiguram ca TEZ depune toate eforturile in a-si indeplini obligatiile fata de toti turistii dvs., in cel mai rapid si eficient mod posibil.

Va multumim pentru intelegere,


Echipa TEZ

vezi mai mult

Document name
Document name
Document name
Document name

Lorem ipsum dolor sit amet

Nunc at nulla eget turpis malesuada lobortis at nec ex

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Phasellus quis commodo mauris.

vezi mai mult