Modalitati de plata

NUMERAR

  • la orice sucursala/filiala Unicredit Bank din orasul dumneavoastra prin depunere de numerar direct la casiera bancii.

Mergeti cu factura sau rezervarea la casiera bancii:

  • specificati ca doriti sa depuneti bani in contul colector al societatii ULTRAMARIN SRL
  • se prezinta factura/rezervarea care continue conturile noastre colectoare
  • se prezinta cartea de identitate a persoanei ce a facut rezervarea/pe numele careia s-a emis factura

PLATA CU CARD BANCAR ( ONLINE) DIRECT PE SITE-UL NOSTRU, ULTRAMARINTM.RO

            Nu se percepe commission

PLATA CU VOUCHER DE VACANTA (ONLINE)

            Pentru orice produs achizitionat, care se desfasoara pe teritoriul Romaniei

TRANSFER BANCAR

  • Prin transfer bancar de la orice banca la care aveti deschis un cont, completand un ordin de plata, sau prin InternetBanking, puteti achita factura direct in unul din conturile noastre societatii noastre, afisate mai jos.

 

CONTURI BANCARE

UNICREDIT BANK – Sucursala Timisoara

Cont Lei: RO06 BACX 0000 0002 3529 6310
Cont Euro: RO27 BACX 0000 0002 3529 6320

 

TREZORERIE

Cont Lei: RO43 TREZ 6215 069X XX00 1185

Ce se intampla daca doresc o rambursare

Orice rambursare se va realiza direct pe cardul de credit/debit pe care l-ati folosit pentru a plati rezervarea. Rambursarile se fac doar in conditiile strict prevazute de Termenii si conditiile de rezervare.

Ce se intampla daca anulez o rezervare?

Va rugam sa consultati "Conditiile de rezervare" pentru detalii suplimentare. Pe parcursul efectuarii rezervarii, vi se vor afisa explicit informatiile despre penalizarile retinute in cazul anularii sau modificarii rezervarii. Pentru orice alte informatii va rugam sa ne contactati.

 

Cum si ce documente primesc dupa rezervarea online?

Daca platiti on-line sau prin transfer bancar, primiti toate documentele in format electronic (conform standardelor Uniunii Europene) adica:

  • Factura reprezentand contravaloarea serviciilor achizitionate
  • Chitanta pentru plata pachetului achizitionat
  • Voucher (bilet de calatorie)

De ce difera pretul excursiei fata de momentul cand am rezervat online?

Deoarece ofertele se actualizeaza in permanenta atat din punct de vedere al disponibilitatilor dar si al preturilor, in functie de rezervarile ce se fac. Daca ati optat pentru plata online cu cardul, nu trebuie sa va faceti griji. Pretul excursiei ramane cel achitat.