Rezervare bilete de avion
Acest document se refera la conditiile si informatiile precontractuale ce guverneaza Contractului privind pachetul de servicii de calatorie cf. Ordonantei 2/2018.
I. REZERVAREA / MODIFICAREA / ANULAREA
II .PRETUL
ULTRAMARINTM.RO aplica o taxa de serviciu intre 0 % si 30 % din valoarea biletului si este nereturnabila in caz de anulare a calatoriei daca conditiile rezervarii permit, fie intr-o situatie voluntara, fie intr-o situatie involuntara, cu exceptia situatiei in care serviciile nu au putut fi confirmate de catre ULTRAMARINTM.RO, conform comenzii.
Agentia percepe taxa de serviciu de 20 EUR / bilet / tranzactie de procesare modificare sau refund.
III. BILETUL DE AVION
Prin intermediul Sistemului de Rezervare utilizatorii pot rezerva zboruri combinate. Acestea sunt formate din cel putin 2 zboruri de la mai multe linii aeriene, unde fiecare zbor este considerat un serviciu separat, in conditiile in care liniile aeriene nu coopereaza in vederea organizarii de zboruri conectate (asociate).
Rezervarea de zboruri combinate implica o achizitie finala de mai multe bilete de avion, de la linii aeriene diferite, ce cuprind mai multe zboruri cu transfer(uri). Pentru fiecare bilet de avion in parte se aplica termenii si conditiile fiecarei linii aeriene specificate.
In cazul zborurilor combinate, tinand cont de faptul ca zborurile sunt achizitionate ca si servicii separate, este obligatia pasagerului sa se asigure ca pentru fiecare zbor indeplineste urmatoarele:
In functie de compania aeriana, ruta si perioada de calatorie, Utilizatorul poate rezerva zboruri care au sau nu incluse anumite servicii aditionale. In majoritatea cazurilor, aceste servicii, atunci cand nu sunt incluse in tariful biletul de avion, pot fi adaugate contra unor taxe suplimentare percepute de liniile aeriene, fie in timpul procesului de rezervare, fie ulterior.
Unele linii aeriene nu permit adaugarea serviciilor aditionale de orice natura dupa efectuarea formalitatilor de check-in online.Agentia nu poate fi facuta responsabila in cazul in care linia aeriana nu poate onora favorabil solicitarea Utilizatorului.
Procedura de check-in online reprezinta inregistrarea Utilizatorului direct in sistemul de check in al companiei aeriene, inainte de data si ora programata a zborului, in vederea evitarii achitarii taxei de inregistrare in aeroport in cazul unor companii aeriene, sau pentru facilitarea formalitatilor de inregistrare la aeroport.
Procedura de check in online este in obligatia si responsbilitatea pasagerului.
In vederea inregistrarii, companiile aeriene pot solicita informatii aditionale cu caracter personal despre Utilizator (spre exemplu, data nasterii, numarul pasaportului sau al cartii de identitate, date de contact actualizate etc.), iar Utilizatorul se obliga sa ofere detalii corecte, complete si in timp util pentru finalizarea procesului.
Pentru asa-numitii transportatori low-cost, rezervarea unui transport aerian este sinonima cu achizitia acestuia. Pentru ca rezervarea sa fie valabila, trebuie sa fie confirmata plata pentru costul total al zborului. Biletele sau rezervarile la transportatorii low-cost sunt nerambursabile, ceea ce inseamna ca, dupa confirmarea de plata si dupa eliberarea biletului, nu exista nici o posibilitate de a obtine rambursarea in caz de anulare. Biletele pentru transportatorii low cost pot suferi modificari, in functie de conditiile diferite ale fiecarui transportator si sunt disponibile pe site-urile respectivilor transportatori.
Compania aeriana are dreptul de a modifica orarul de zbor, prin urmare, agentia noastra nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea mentionata in programul excursiei.
IV.DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR
In astfel de situatii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despagubi pasagerul in conformitate cu reglementarile internationale.
V. INCETAREA CONTRACTULUI
VI.RECLAMATII
Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris.
In situatia in care pasagerul nu este multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.
VII.ARANJAMENTUL DOCUMENTELOR DE CALATORIE
Cerintele legate de pasaport si vize, inclusiv termenele aproximative de obtinere a vizelor si informatii referitoare la formalitatile legate de sanatate in tara de destinatie, sunt in sarcina exclusiva a calatorului care trebuie sa se informeze oficial de WWW.MAE.RO, WWW.POLITIADEFRONTIERA.RO, AMBASADE,etc.
VIII. ASIGURARI
Agentia ULTRAMARINTM.RO, recomanda calatorului asigurarea facultativa care sa acopere costurile incetarii contractului de catre calator sau costurile de asistenta, inclusiv taxele de repatriere, in caz de accident, de boala sau de deces.
IX. DISPOZITII FINALE
Termenii de mai jos sunt echivalenti si au intelesul prevazut in OG nr. 2/2018, dupa cum urmeaza:- turist = calator = orice persoana care doreste sa incheie un contract sau care are dreptul sa calatoreasca pe baza unui contract incheiat in conditiile prezentei ordonante- agentie =agentia de turism care desfasoara activitatea de intermediere.
X. Termenii si conditiile se aplica atat biletului de avion individual cat si biletului de avion ca parte componenta dintr-un pachet dinamic (citybreak), independent de termenii si conditille serviciului de cazare din pachetul dinamic , fiecare serviciu supunandu-se propriilor conditii de comercializare.