Rezervare pachet charter
Acest document se refera la conditiile si informatiile precontractuale ce guverneaza Contractul privind pachetul de servicii de calatorie cf. Ordonantei2/2018.
I. EFECTUAREA / MODIFICAREA / ANULAREA REZERVARILOR
II.PRETUL
Pretul contractului este specificat pe factura si cuprinde costul serviciilor turistice efective, comisionul Agentiei /Taxa de serviciu si T.V.A.
Taxa de serviciu/comisionul este inclus in tariful afisat, in cota de 0-30% si este nereturnabila in caz de anulare calatorie daca conditiile rezervarii permit, in situatia voluntara de anulare solicitata de calator, cu exceptia situatiei in care serviciile nu au putut fi confirmate de catre ULTRAMARINTM.RO, conform comenzii sau in cazuri de circumstante inevitabile si extraordinare.
III. DREPTURILE SI OBLIGATIILE AGENTIEI
IV. DREPTURILE SI OBLIGATIILE TURISTULUI
Renuntari, penalizari, despagubiri
Conditiile standardizate sunt:
Conditiile strandard vor fi inlocuite de cele comunicate mai sus, intotdeauna aplicandu-se conditiile cele mai restrictive si se va incheia Anexa specifica la Contract.
5.1. Agentia ULTRAMARINTM.RO poate inceta contractul privind pachetul de servicii de calatorie si poate oferi calatorului rambursarea completa a tuturor platilor efectuate pentru pachet, dar nu este raspunzatoare pentru plata unor despagubiri suplimentare, in unul dintre urmatoarele cazuri:
Aceste restituiri sau rambursari se efectueaza catre calator fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la incetarea contractului privind pachetul de servicii de calatorie. Pot exista si intarzieri, dar justificate.
5.2. Calatorul poate inceta contractul privind pachetul de servicii de calatorie in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care calatorul inceteaza voluntar contractul privind pachetul de servicii de calatorie, acesta are obligatia sa plateasca agentiei de turism ULTRAMARINTM.RO penalitatile de incetare agreate la momentul efectuarii rezervarii/ corespunzatoare ofertei, respectiv pretului platit.
In cazul schimbarii cazarii, se va oferi o alta unitate de cazare in aceeasi locatie sau zona, in cea mai apropiata varianta fata de cea initiala, disponibila la momentul respectiv.
Turistul poate respinge serviciile alternative numai daca acestea nu sunt comparabile cu ceea ce s-a convenit in contract.
V. RECLAMATII
In cazul in care turistul este nemultumit de serviciile turistice primite, acesta are obligatia de a intocmi o sesizare in scris, clar si explicit, cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atat Agentiei, cat si prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului).
Atat Agentia, cat si prestatorul de servicii turistice vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, turistul va depune l Agentiei o reclamatie in scris, in termen de maximum 5 zile calendaristice de la incheierea calatoriei, Agentia urmand ca, in termen de 30 de zile calendaristice, sa comunice rezolutia.
Agentia recomanda ca eventualele neconcordante locale de la unitatile hoteliere sa fie solutionate cu asistentul local (ghidul) si numai daca nu se rezolva poate sa instiinteze agentia pentru solutionare.
VI. DOCUMENTELE DE CALATORIE
Cerintele legate de pasaport si vize, inclusiv termenele aproximative de obtinere a vizelor si informatii referitoare la formalitatile legate de sanatate in tara de destinatie,sunt in sarcina exclusiva a calatorului care trebuie sa se informeze oficial de pe site-ul WWW.MAE.RO, WWW.POLITIADEFRONTIERA.RO, AMBASADE,etc.
VII. ASIGURARI
Agentia ULTRAMARINTM.RO, recomanda calatorului asigurarea facultativa care sa acopere costurile incetarii contractului de catre calator sau costurile de asistenta, inclusiv taxele de repatriere, in caz de accident, de boala sau de deces.
VIII. DISPOZITII FINALE
Termenii si conditiile contractuale corespund prevederilor legale in vigoare la data redactarii si reprezinta termenii contractuali generali care guverneaza Contractul de comercializare incheiat intre Agentia de turism ULTRAMARINTM.RO si Calator/turist, in functie de obiectul contractului ( bilet de avion, cazare, pachet dinamic, pachet charter )
Termenii de mai jos sunt echivalenti si au intelesul prevazut in OG nr. 2/2018, dupa cum urmeaza:- turist = calator = orice persoana care doreste sa incheie un contract sau care are dreptul sa calatoreasca pe baza unui contract incheiat in conditiile prezentei ordonante;- agentie =agentia de turism care desfasoara activitatea de intermediere.