Rezervare bilet de avion si cazare
Acest document se refera la conditiile si informatiile precontractuale ce guverneaza Contractului privind pachetul de servicii de calatorie cf. Ordonantei2/2018.
Pachetul de servicii este o combinatie de 2 servicii turistice independente,respectiv zbor si cazare. Fiecare serviciu turistic ( atat zborul/biletul de avion cat si cazare ) se supune propriilor termini si conditii, separat.
Obligativitatea respectarii cerintelor proprietarului asupra informarii lui in prealabil, despre intarzierea la check in, apartine in exclusivitate turistului. Pentru nerespectarea specificatiilor particulare si a consecintelor acestora, agentia ULTRAMARINTM.RO nu este responsabila si nu-I pot fi imputate despagubiri. Agentia ULTRAMARINTM.RO va face toate demersurile pentru a ajuta turistul in asemenea situatii, dar nu poate garanta si nici nu este responsabil de efectele negative de ordin fianciar sau moral.
Denumirile standard in industria hoteliera a tipurilor de camera reprezinta, in general urmatoarele:
Copiii pana in 2 ani sunt considerati infanti si pentru a obtine un baby-cot pentru acestia este necesara o confirmare prealabila din partea hotelului.
O perioada "de sedimentare" de 24 ore se va aplica acelor rezervari (altele decat cele mentionate mai jos) realizate cu mai mult de 72 ore inaintea sosirii la stabilimentul unde va avea loc cazarea.
Acest lucru va permite anularea sau modificarea unui element al rezervarii in intervalul de 24 ore de dupa prima confirmare a acelui element fara a se aplica vreo taxa.
Nu va exista nici o perioada "de sedimentare" de 24 ore in cazul rezervarilor care privesc:
Pentru cazari (altele decat apartamentele) in timpul unor perioade fara evenimente speciale:
ULTRAMARINTM.RO aplica o taxa de serviciu intre 0 % si 15 % din valoarea biletului si este nereturnabila in caz de anulare calatorie daca conditiile rezervarii permit, fie intro situatie voluntara, fie intro situatie involuntara, cu exceptia situatiei in care serviciile nu au putu fi confirmate de catre ULTRAMARINTM.RO, conform comenzii.
Prin intermediul Sistemului de Rezervare utilizatorii pot rezerva zboruri Combinate. Acestea sunt formate din cel putin 2 zboruri de la mai multe linii aeriene, unde fiecare zbor este considerat un serviciu separat, in conditiile in care liniile aeriene nu coopereaza in vederea organizarii de zboruri conectate (asociate).
Rezervarea de zboruri Combinate implica o achizitie finala de mai multe bilete de avion, de la linii aeriene diferite, ce cuprind mai multe zboruri cu transfer(uri). Pentru fiecare bilet de avion in parte se aplica termenii si conditiile fiecarei linii aeriene specificate.
In cazul zborurilor Combinate, tinand cont de faptul ca zborurile sunt achizitionate ca si servicii separate, este obligatia pasagerului sa se asigure ca pentru fiecare zbor indeplineste urmatoarele:
Considerand ca Utilizatorul rezerva bilete de avion de la linii aeriene diferite, si existand posibilitatea sa intampine dificultati la utilizarea unora dintre legaturi, Agentia ULTRAMARINTM.RO inca de la momentul rezervarii informeaza ca sunt, "Conexiuni Negarantate", fie in cazul unui timp foarte scurt intre transferuri, anulari, intarzieri sau schimbarea orei de decolare, modificari datorate liniilor aeriene.
In functie de compania aeriana, ruta si perioada de calatorie, Utilizatorul poate rezerva zboruri care au sau nu incluse anumite servicii aditionale. In majoritatea cazurilor, aceste servicii, atunci cand nu sunt incluse in tariful biletul de avion, pot fi adaugate contra unor taxe suplimentare percepute de liniile aeriene, fie in timpul procesului de rezervare, fie ulterior.
Unele linii aeriene nu permit adaugarea serviciilor aditionale de orice natura dupa efectuarea formalitatilor de check-in online.Agentia nu poate fi facuta responsabila in cazul in care linia aeriana nu poate onora favorabil solicitarea Utilizatorului.
Procedura de check-in online reprezinta inregistrarea Utilizatorului direct in sistemul de check in al companiei aeriene, inainte de data si ora programata a zborului, in vederea evitarii achitarii taxei de inregistrare in aeroport in cazul unor companii aeriene, sau pentru facilitarea formalitatilor de inregistrare la aeroport.
In vederea inregistrarii, companiile aeriene pot solicita informatii aditionale cu caracter personal despre Utilizator (spre exemplu, data nasterii, numarul pasaportului sau al cartii de identitate, date de contact actualizate etc.), iar Utilizatorul se obliga sa ofere detalii corecte, complete si in timp util pentru finalizarea procesului.
Pentru asa-numitii transportatori low-cost, rezervarea unui transport aerian este sinonima cu achizitia acestuia. Pentru ca rezervarea sa fie valabila, trebuie sa fie confirmata plata pentru costul total al zborului. Biletele sau rezervarile la transportatorii low-cost sunt nerambursabile, ceea ce inseamna ca, dupa confirmarea de plata si dupa eliberarea biletului, nu exista nici o posibilitate de a obtine rambursarea in caz de anulare. Biletele pentru transportatorii low cost pot suferi modificari, in functie de conditiile diferite ale fiecarui transportator si sunt disponibile pe site-urile respectivilor transportatori.
Compania aeriana are dreptul de a modifica orarul de zbor, prin urmare, agentia noastra nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea mentionata in programul excursiei.
In astfel de situatii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despagubi pasagerul in conformitate cu reglementarile internationale.
Termenii de mai jos sunt echivalenti si au intelesul prevazut in OG nr. 2/2018, dupa cum urmeaza:- turist = calator = orice persoana care doreste sa incheie un contract sau care are dreptul sa calatoreasca pe baza unui contract incheiat in conditiile prezentei ordonante- agentie = agentia de turism care desfasoara activitatea de intermediere.
Pentru produsul avion + cazare, daca nu face obiectul unor pachete chartere cu conditii speciale,acesta va avea furnizori/prestatori de servicii diferiti - hotelierii pe de o parte si compania aviatica pe de cealalta parte. Cei 2 furnizori sunt independenti unul fata de celalalt. In eventualitatea in care unul dintre acesti furnizori/prestatori de servicii isi va anula serviciile, acesta, precum si agentia, nu vor fi raspunzatoare pentru celalalt prestator ce are conditii diferite de anulare/schimbare. Agentia va face toate demersurile pentru a ajunge la un consens si a intermedia legatura dintrele cei 2 presatori dar nu poate garanta obtinerea unui refund decat daca ambii prestatori sunt de acord cu anularea fara penalizari.
100% penalitati de anulare se vor aplica rezervarilor care se incadreaza intr-o perioada cu evenimente speciale. Pentru datele rezervarii care nu se incadreaza intr-o perioada cu evenimente speciale, se vor aplica standardele pentru anulari si modificari pentru perioade fara evenimente speciale.
La fiecare rezervare aveti termeni si conditii de anulare sau modificare, pentru fiecare produs turistic pe care doriti sa-l rezervati.