Termeni si conditii rezervare avion si cazare

Termeni si conditii generale

Termeni si conditii generale

Termeni si conditii Rezervare bilete de avion

Termeni si conditii Rezervare bilete de avion

Termen si conditii Rezervare cazare

Termen si conditii Rezervare cazare

Termeni si conditii Rezervare Avion & Cazare

Termeni si conditii Rezervare Avion & Cazare

Termeni si conditii Rezervare pachet charter

Termeni si conditii Rezervare pachet charter

Termeni si conditii

Rezervare bilet de avion si cazare

Acest document se refera la conditiile si informatiile precontractuale ce guverneaza Contractului privind pachetul de servicii de calatorie cf. Ordonantei2/2018.

Pachetul de servicii este o combinatie de 2 servicii turistice independente,respectiv zbor si cazare. Fiecare serviciu turistic ( atat zborul/biletul de avion cat si cazare ) se supune propriilor termini si conditii, separat.

I.REZERVAREA SI VANZARE SERVICIILOR HOTELIERE DE CATRE AGENTIA ULTRAMARINTM.RO

EFECTUAREA / MODIFICAREA / ANULAREA REZERVARILOR

  1. Orice rezervare efectuata online si neanulata, se considera FERMA si implica automat responsabilitatea platii.
  2. Termenul limita de anulare fara penalizare este specificat in momentul efectuarii rezervarii online. Depasirea termenului respectiv implica plata penalizarilor. In cazul rezervarilor care au mentionat,,nerambursabil’, penalizarea este de 100% in cazul solicitarii anularii.
  3. In cazul neprezentarii la hotel, se va aplica penalizarea de 100% respectiv costul intregii sederi, sau o penalitate mai mica, in functie de politica de anulare a hotelului, daca este cazul.
  4. Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizarii in totalitate sau partiala a serviciilor turistice, trebuiesc insotite de o confirmare scrisa din partea hotelului. Aceasta confirmare nu garanteaza returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Va fi onorata numai in cazul in care hotelul accepta returnarea contravalorii prin furnizorul de cazare.
  5. Toate rezervarile vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele carora s-a facut rezervarea. Schimbarile de nume nu sunt permise, decat cu acordul hotelului, pentru care agentia nu poate garanta.
  6. In caz de imposibilitate fortuita de a onora rezervarea, ULTRAMARINTM.RO isi rezerva dreptul de a inlocui hotelul sau alte servicii confirmate initial cu altele de categorie similara sau superioara, fara nici un fel de alta compensatie in schimb sau de a returna banii integral in cazul in care este imposibila oferirea unei alternative.
  7. Check in-ul se face de obicei dupa ora 14.00, ora locala, in ziua sosirii programata in rezervare. Pentru a evita probleme la cazare, va rugam sa ne informati in cazul in care veti ajunge mai tarziu la hotel.
  8. In cazul sejururilor de odihna si/sau de tratament cu locul de desfasurare in Romania, turistul are obligatia sa respecte programul de acordare a serviciilor in Romania, respectiv: in statiunile de pe litoral, cazarea se face la ora 18.00 a zilei de intrare si se termina la ora 12.00 a zilei urmatoare celei inscrise pe voucher ori pe biletul de odihna si/sau de tratament; in statiunile din tara, altele decat cele de pe litoral, cazarea se face incepand cu ora 12.00 a zilei de intrare si se termina cel tarziu la ora 12,00 a zilei urmatoare celei inscrise pe bilet.
  1. La unele B&B cand check in-ul este acceptat pana la maxim o anumita ora, aceasta fiind mentionata pe voucher (dar si expres mentionata la momentul rezervarii). Nerespectarea limitei orei de check in impusa de proprietarul B&B ului poate conduce la decaderea totala din dreptul de cazare, sau poate fi acceptata contra unei taxe suplimentare de check in tarziu (late checkin )

Obligativitatea respectarii cerintelor proprietarului asupra informarii lui in prealabil, despre intarzierea la check in, apartine in exclusivitate turistului. Pentru nerespectarea specificatiilor particulare si a consecintelor acestora, agentia ULTRAMARINTM.RO nu este responsabila si nu-I pot fi imputate despagubiri. Agentia ULTRAMARINTM.RO va face toate demersurile pentru a ajuta turistul in asemenea situatii, dar nu poate garanta si nici nu este responsabil de efectele negative de ordin fianciar sau moral.

  1. Toate hotelurile publicate pe ULTRAMARINTM.RO solicita ca cel putin unul dintre pasageri sa aiba 18 ani impliniti. In cazul in care clientii au sub 21 ani si rezerva hoteluri din SUA sunt rugati sa contacteze hotelul direct pentru clarificari. De asemenea pentru hoteluri din Orientul Mijlociu, in situatia cuplurilor necasatorite, sunt rugati sa contacteze hotelul pentru clarificari.

II.PRETUL

  1. ULTRAMARINTM.RO nu percepe taxe sau comisioane in plus fata de tarifele afisate online.
  2. Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate la rubrica,, Mese incluse’’.
  3. In anumite destinatii se percep taxe locale, platibile direct la hotel.
  4. Unele hoteluri au tarife fluctuante, care se schimba zilnic in functie de disponibilitate si sezonalitate. Tariful nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate. Nu se accepta o cerere de rambursare bazata pe faptul ca pretul de vanzare a fost aproape sau peste tariful de receptie.
  5. Conducerea hotelului are dreptul sa ceara la sosire detaliile cardului de credit sau un depozit care sa acopere si sa garanteze orice costuri suplimentare care pot aparea in timpul sederii.
  6. Taxa de serviciu/comisionul este inclus in tariful afisat, in cota de 0 -30% si este nereturnabila. in caz de anulare calatorie daca conditiile rezervarii permit, fie intr-o situatie voluntara, fie intr-o situatie involuntara, cu exceptia situatiei in care serviciile nu au putut fi confimate de catre ULTRAMARINTM.RO, conform comenzii ( chiar daca cazarea este rambursabila, taxa de serviciu este neraturnabila)

III.TIPURI DE CAMERE

  1. Tipurile de camere pot depinde de disponibilitatea acelui tip de camera in hotel si pot varia in functie de hotel si/sau de tara in ceea ce priveste categorizarea tipurilor de camere. Incercam sa ne asiguram ca hotelul ofera tipul de camera rezervat, totusi pot exista situatii cand in loc de o camera cu pat dublu poate fi alocata o camera cu doua paturi separate sau o camera cu pat dublu poate fi alocata in loc de o camera cu doua paturi separate. Va rugam sa luati la cunostinta ca majoritatea hotelurilor europene ofera doua paturi single alaturate pentru a forma un pat dublu. In timp ce toate preferintele legate de tipul de camera dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facuta de catre hotel si depinde de disponibilitatea din momentul intrarii in hotel. O camera tripla nu garanteaza trei paturi separate. Marimile paturilor si configuratia lor pot diferi. Acest lucru poate include si un pat pliant. O camera cvadrupla este o camera pentru patru adulti, cu doua, trei sau patru paturi. Acest lucru poate include si paturi pliante. Aranjamentul paturilor poate varia considerabil.

Denumirile standard in industria hoteliera a tipurilor de camera reprezinta, in general urmatoarele:

    • Camera single – contine un singur pat pentru o persoana
    • Camera dubla – contine un pat dublu pentru 2 persoane
    • Camera twin – contine 2 paturi de cate o persoana
    • Camera dubla/ twin in regim de single – contine un pat dublu pentru o persoana
    • Camera tripla – contine 3 paturi de cate o persoana sau un pat dublu pentru 2 persoane si un pat suplimentar pentru 1 persoana
    • Camera quadrupla – contine fie 2 paturi duble, fiecare pentru 2 persoane, fie 4 paturi separate de 1 persoana, fie 1 pat dublu pentru 2 persoane si 2 paturi suplimentare de 1 persoana
    • Camera twin/ dubla plus copil – contine fie 2 paturi separate sau un pat dublu plus 1 pat suplimentar pentru copil, in functie de varsta indicate in rezervare. In unele cazuri, in functie de varsta, copilul imparte acelasi pat cu parintii. In cazul in care doriti pat explicit pentru copil, va sugeram sa efectuati cautarea doar pentru adulti, considerand copilul adult.
    • Family room- contine un pat dublu + un extra bed – in functie de configurarea hotelului, b&B. hostel s.a
    • Economy room – contine un pat dublu sau 2 single in functie de configurarea hotelului aceste camere de obicei sunt sub nivelul standard (ex: fara geam sau la demisol, camere foarte mici, etc.)
    • Run of house – ultima camera disponibila la hotel
    • Double/twin room with shared bathroom – contine pat cu baia la comun cu alte camere
    • Double/Twin with shared dormitory – contine pat intr-o camera comuna cu alte persoane
  1. Orice cerere suplimentara, cum ar fi pentru etaj superior, pentru camera de fumatori etc. nu e garantata in momentul rezervarii. Va depinde de disponibilitatea hotelului in ziua intrarii clientului. Exemplu : baby cot. Pentru servicii suplimentare la cerere, hotelul poate sa perceapa taxa pe care o incaseaza direct.

Copiii pana in 2 ani sunt considerati infanti si pentru a obtine un baby-cot pentru acestia este necesara o confirmare prealabila din partea hotelului.

  1. Clasificarea dupa stele a hotelurilor afisate ofera o idee generala a calitatii hotelului si un nivel aproximativ de facilitati, servicii si confort. Totusi criteriile si cerintele specifice aplicate pot diferi de la tara la tara. ULTRAMARINTM.RO nu se face responsabil de aceasta varietate in ceea ce priveste clasificarea hotelurilor intre tari, tipuri de camere si informatiile despre hotel legate de aceste chestiuni. Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea sa se asigure ca tipul de camera rezervat este adecvat numarului de persoane care calatoresc si confortului avut in vedere, prin consultarea site-ului oficial al hotelului.
  2. Pentru cazare Informare aditionala:

O perioada "de sedimentare" de 24 ore se va aplica acelor rezervari (altele decat cele mentionate mai jos) realizate cu mai mult de 72 ore inaintea sosirii la stabilimentul unde va avea loc cazarea.

Acest lucru va permite anularea sau modificarea unui element al rezervarii in intervalul de 24 ore de dupa prima confirmare a acelui element fara a se aplica vreo taxa.

Nu va exista nici o perioada "de sedimentare" de 24 ore in cazul rezervarilor care privesc:

    • apartamente, rezervate intre 0-10 zile inaintea sosirii sau alte cazari rezervate in perioade in care la locatia respectiva au loc targuri, expozitii, conferinte majore sau alte evenimente majore. Acest gen de manifestari sunt mentionate in aceasta sectiune ca "Evenimente Speciale". Clientii vor fi informati in momentul efectuarii rezervarii daca un Eveniment Special va avea loc.

Pentru cazari (altele decat apartamentele) in timpul unor perioade fara evenimente speciale:

      • Penalitatile pentru anulari se vor aplica tinand cont de perioada dintre anuntarea anularii si data de sedere la FIECARE dintre stabilimentele din cadrul unei rezervari. Vezi "conditii anulare" afisate pe fiecare oferta.
      • Schimbarea de nume sau schimbarea varstei unui copil pot fi facute fara penalitati.
      • Toate modificarile depind de disponibilitatile existente la momentul respectiv. In cazul in care modificarile dorite nu se pot confirma, detaliile rezervarii originale vor ramane valabile.
      • Daca nu ajungeti la stabilimentul unde are loc cazarea pe data rezervata sau parasiti stabilimentul mai devreme decat perioada rezervata, atunci aveti dreptul sa anulati sau sa schimbati rezervarea doar din momentul in care ULTRAMARINTM.RO primeste instiintarea din partea Dvs. in timpul programului de lucru al ULTRAMARINTM.RO. Toate aceste anulari sau schimbari sunt suportate de Dvs. implicand ca penalitate contravaloarea pentru urmatoarele 24 ore de cazare dupa ce ULTRAMARINTM.RO primeste instiintarea. Orice anulari sau modificari notificate direct hotelului sau stabilimentului de cazare nu vor fi luate in considerare.
      • Solicitarile pentru anulari sau modificari trebuie efectuate prin intermediul facilitatilor contului dumneavoastra de pe site-ul ULTRAMARINTM.RO sau contactand serviciul nostru de relatii cu clientii, in timpul programului de lucru. Rezervarile nemodificate sau neanulate prin intermediul site-ului ULTRAMARINTM.RO sau a serviciului nostru de relatii cu clientii, pot face obiectul unei suprataxe de 100% din valoarea rezervarii.
    1. Pentru cazarile (altele decat apartamentele) in timpul perioadelor cu evenimente special

IV.INCETAREA CONTRACTULUI

  1. Agentia ULTRAMARINTM.RO poate inceta contractul de comercializare de servicii de calatorie si poate oferi calatorului rambursarea completa a tuturor platilor efectuate, dar nu este raspunzatoare pentru plata unor despagubiri suplimentare, in cazul in care :
    1. a fost respinsa cazarea de catre hotel, din cause independente de Agentie
    2. nu poate executa contractul din cauza unor circumstante inevitabile si extraordinare si instiinteaza calatorul cu privire la incetarea contractului, fara intarziere si inainte de inceperea executarii pachetului, putand sa ofere calatorului rambursarea completa a tuturor serviciilor achitate ( materiala sau prin reprogramare),conform optiunilor oferite de hotel/partener extern.
  1. Calatorul poate inceta contractul in orice moment. In cazul in care calatorul inceteaza voluntar contractul, acesta are obligatia sa suporte penalitatile de incetare agreate la momentul efectuarii rezervarii/ corespunzatoare ofertei, respectiv pretului platit.

V.RECLAMATII

  1. Orice reclamatie trebuie trimisa in scris catre agentie, pe email la office@ultramarintm.ro, in cel mai scurt timp posibil de la data iesirii din hotel, dar nu mai tarziu de 30zile de la check out.
  2. Nu vom lua in considerare reclamatiile care nu au fost supuse atentiei hotelului pe timpul sederii clientului. Orice reclamatie trebuie raportata pe loc hotelului si adusa la cunostinta agentiei ULTRAMARINTM.RO, de la fata locului.
  3. Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situatii care ar fi putut fi rezolvata la fata locului daca hotelul ar fi fost informat.

V.RECLAMATII

  1. ULTRAMARINTM.RO nu va fi responsabil pentru orice inconveniente sau rezultate ale unor circumstante neprevazute cum ar fi inundatii, cutremure, revolte, pandemii,incendii, acte teroriste, acte guvernamentale sau schimbarea autoritatii dintr-o tara, conditii de vreme nefavorabile sau renovari la hotel care nu ni s-au comunicat in avans.
  2. Diferentele de clima si regulile de economisire a energiei din diferite tari pot afecta sistemele de incalzire din hotelurile localizate in zona sau tara respectiva. De exemplu, in Italia sistemul de incalzire poate fi operat intre 15 noiembrie si 15 martie din cauza reglementarilor guvernamentale.
  3. Inceperea si incetarea datelor de functionare a piscinelor pot fi de asemenea afectate de conditiile de clima si vreme. ULTRAMARINTM.RO nu este responsabil pentru politicile hotelurilor legate de aceste aspecte.
  4. Dupa efectuarea rezervarii, va rugam verificati si asigurati-va ca toate detaliile din voucher ( cum ar fi adresa hotelului, informatiile despre hotel, oras si tara ) sunt corecte. In acest mod veti fi protejat de orice neplaceri cauzate de o eroare a sistemului.
  5. Folosirea site-ului se face numai in urma acceptarii termenilor si conditiilor. Daca nu acceptati acesti termeni si conditii, nu folositi acest site!

Termeni & Conditii- REZERVAREA SI VANZAREA BILETELOR DE AVION

Acest document se refera la conditiile si informatiile precontractuale ce guverneaza Contractului privind pachetul de servicii de calatorie cf. Ordonantei2/2018.

I. REZERVAREA / MODIFICAREA / ANULAREA

  1. Rezervarile se fac cu ajutorul sistemelor internationale computerizate de rezervari, care permit accesul agentiei la baza de date a companiei aerine.
  2. Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana, independent de vointa agentiei.
  3. Raportul contractual intre agentie si pasager apare in momentul in care pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligatia sa se informeze la agentie despre toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca prezentele conditii generale.

II.PRETUL

  1. Pretul unui bilet de avion devine ferm, impreuna cu toate conditiile aplicabile lui, numai in momentul in care este eliberat de agentie.
  1. Pentru activitatea specifica, Agentia ULTRAMARINTM.RO poate aplica urmatoarea politica de tarife de serviciu, denumite pe scurt TS. TS (taxele de serviciu) nu sunt returnabile in caz de anulare sau modificare a biletului de avion.

ULTRAMARINTM.RO aplica o taxa de serviciu intre 0 % si 15 % din valoarea biletului si este nereturnabila in caz de anulare calatorie daca conditiile rezervarii permit, fie intro situatie voluntara, fie intro situatie involuntara, cu exceptia situatiei in care serviciile nu au putu fi confirmate de catre ULTRAMARINTM.RO, conform comenzii.

  1. Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, odata ce a intrat in posesia biletului de avion.

III.BILETUL DE AVION

  1. Biletul de avion este documentul, inscrisul sau conventia electronica in baza careia se efectueaza zborul.
  2. Conditiile contractului si informatiile inscrise pe biletul de avion completeaza prezentele conditii generale. Se considera ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii.

3.   Serviciul de zboruri combinate

Prin intermediul Sistemului de Rezervare utilizatorii pot rezerva zboruri Combinate. Acestea sunt formate din cel putin 2 zboruri de la mai multe linii aeriene, unde fiecare zbor este considerat un serviciu separat, in conditiile in care liniile aeriene nu coopereaza in vederea organizarii de zboruri conectate (asociate).

Rezervarea de zboruri Combinate implica o achizitie finala de mai multe bilete de avion, de la linii aeriene diferite, ce cuprind mai multe zboruri cu transfer(uri). Pentru fiecare bilet de avion in parte se aplica termenii si conditiile fiecarei linii aeriene specificate.

In cazul zborurilor Combinate, tinand cont de faptul ca zborurile sunt achizitionate ca si servicii separate, este obligatia pasagerului sa se asigure ca pentru fiecare zbor indeplineste urmatoarele:

    • check-in la toate companiile aeriene si pentru fiecare segment de zbor in parte
    • ridicarea si predarea bagajelor dupa si inainte de fiecare zbor
    • schimbarea terminalului sau a aeroportului de unde se efectueaza aterizarea/decolarea. Considerand ca Utilizatorul rezerva bilete de avion de la linii aeriene diferite, si existand posibilitatea sa intampine dificultati la utilizarea unora dintre conexiuni, agentia ULTRAMARINTM.RO inca de la momentul rezervarii informeaza ca sunt “Conexiuni Negarantate”, fie in cazul unui timp foarte scurt intre transferuri, anulari, intarzieri sau schimbarea orei de decolare, modificari datorate liniilor aeriene.

Considerand ca Utilizatorul rezerva bilete de avion de la linii aeriene diferite, si existand posibilitatea sa intampine dificultati la utilizarea unora dintre legaturi, Agentia ULTRAMARINTM.RO inca de la momentul rezervarii informeaza ca sunt, "Conexiuni Negarantate", fie in cazul unui timp foarte scurt intre transferuri, anulari, intarzieri sau schimbarea orei de decolare, modificari datorate liniilor aeriene.

  1. Servicii aditionale Prin servicii aditionale se intelege adaugarea oricarui serviciu de care Utilizatorul doreste sa beneficieze pentru zborul rezervat si care nu este inclus in tariful biletului de avion (spre exemplu: bagaj de cala, imbarcare cu prioritate, loc preferential, etc.).

In functie de compania aeriana, ruta si perioada de calatorie, Utilizatorul poate rezerva zboruri care au sau nu incluse anumite servicii aditionale. In majoritatea cazurilor, aceste servicii, atunci cand nu sunt incluse in tariful biletul de avion, pot fi adaugate contra unor taxe suplimentare percepute de liniile aeriene, fie in timpul procesului de rezervare, fie ulterior.

Unele linii aeriene nu permit adaugarea serviciilor aditionale de orice natura dupa efectuarea formalitatilor de check-in online.Agentia nu poate fi facuta responsabila in cazul in care linia aeriana nu poate onora favorabil solicitarea Utilizatorului.

Procedura de check-in online reprezinta inregistrarea Utilizatorului direct in sistemul de check in al companiei aeriene, inainte de data si ora programata a zborului, in vederea evitarii achitarii taxei de inregistrare in aeroport in cazul unor companii aeriene, sau pentru facilitarea formalitatilor de inregistrare la aeroport.



Procedura de check in online este in obligatia si responsbilitatea pasagerului.

In vederea inregistrarii, companiile aeriene pot solicita informatii aditionale cu caracter personal despre Utilizator (spre exemplu, data nasterii, numarul pasaportului sau al cartii de identitate, date de contact actualizate etc.), iar Utilizatorul se obliga sa ofere detalii corecte, complete si in timp util pentru finalizarea procesului.

5.   Low - cost

Pentru asa-numitii transportatori low-cost, rezervarea unui transport aerian este sinonima cu achizitia acestuia. Pentru ca rezervarea sa fie valabila, trebuie sa fie confirmata plata pentru costul total al zborului. Biletele sau rezervarile la transportatorii low-cost sunt nerambursabile, ceea ce inseamna ca, dupa confirmarea de plata si dupa eliberarea biletului, nu exista nici o posibilitate de a obtine rambursarea in caz de anulare. Biletele pentru transportatorii low cost pot suferi modificari, in functie de conditiile diferite ale fiecarui transportator si sunt disponibile pe site-urile respectivilor transportatori.

Compania aeriana are dreptul de a modifica orarul de zbor, prin urmare, agentia noastra nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea mentionata in programul excursiei.

IV.DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR

  1. Agentia este raspunzatoare de emiterea corecta a biletelor de avion si de informarea cu buna credinta a pasagerului asupra conditiilor aplicabile biletului de avion vandut.
  2. Pasagerul este obligat sa citeasca prezentele conditii generale afisate pe site-ul www.ULTRAMARINTM.RO, inainte de a cumpara biletul de avion. Biletul de avion, odata cumparat, se presupune ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate informatiile legate de biletul respectiv, el nemaiputand sa invoce ulterior necunoasterea acestora si sa pretinda eventuale despagubiri agentiei.
  3. Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 3 ore inainte de ora plecarii, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare.
  1. Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat, in urmatoarele conditii :
    • pasagerul nu s-a prezentat la timp la imbarcare
    • pasagerul este refuzat la imbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru tara de destinatie, viza falsa, pasaport cu interdictie etc) sau in situatia unui refuz nejustificat al autoritatilor de a permite calatoria
    • alte imprejurari sau cazuri de forta majora, pe care agentia nu le putea prevedea sau evita
  2. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului, pentru situatii de suprarezervare sau pentru servicii aferente zborului (ex – pierderi de bagaje), obligatii care cad direct in sarcina companiei aeriene.

In astfel de situatii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despagubi pasagerul in conformitate cu reglementarile internationale.

  1. Pasagerul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntare la bilet si i se aplica prevederile din prezentele conditii generale.
  2. Pasagerul trebuie sa prezinte la imbarcare un document de calatorie(Carte de identitate, Pasaport) valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara, sau pasaport electronic -nu temporar ) .Pasagerul are obligatia de a se informa despre conditiile de calatorie la autoritatile romane ( Politia de Frontiera, Ministerul Afacerilor Externe, Ambasada sau Consulatul tarii vizitate). Pasagerul are obligatia sa se asigure ca este in regula din punct de vedere al tuturor formalitatilor necesare calatoriei ( politie, vama, sanatate, pasaport, viza, etc), agentia neavind nicio raspundere in fata pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la imbarcare dintr-unul din aceste motive cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde despagubiri agentiei.
  3. Agentia va informa de buna credinta pasagerul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate, conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facuta responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul de emitere a biletului de avion.

V. INCETAREA CONTRACTULUI

  1. Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat, in urmatoarele conditii :
    1. cand anularea/intarzierea/decalarea zborului a fost facuta de catre lini aeriana pentru zboruri regulate sau in regim de charter
    2. cand nu poate executa contractul din cauza unor circumstante inevitabile si extraordinare si instiinteaza calatorul cu privire la incetarea contractului, fara intarziere si inainte de inceperea executarii pachetului, putand sa ofere calatorului rambursarea completa a tuturor serviciilor achitate din pachet ( materiala sui prin reprogramare)conform optiunilor oferite de linia aeriana pentru zboruri regulate sau in regim de charter.
  1. Calatorul poate inceta contractul in orice moment. In cazul in care calatorul inceteaza voluntar contractul, acesta are obligatia sa suporte penalitatile de incetare agreate la momentul efectuarii rezervarii/ corespunzatoare ofertei, respectiv pretului platit.
  1. ARANJAMENTUL DOCUMENTELOR DE CALATORIE Cerintele legate de pasaport si vize, inclusiv termenele aproximative de obtinere a vizelor si informatii referitoare la formalitatile legate de sanatate in tara de destinatie, sunt in sarcina exclusiva a calatorului care trebuie sa se informeze oficial de WWW.MAE.ROWWW.POLITIADEFRONTIERA.RO, AMBASADE,etc.
  2. ASIGURARI Agentia ULTRAMARINTM.RO, recomanda calatorului asigurarea facultativa care sa acopere costurile incetarii contractului de catre calator sau costurile de asistenta, inclusiv taxele de repatriere, in caz de accident, de boala sau de deces.
  3. DISPOZITII FINALE
    1. Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile CONVENTIEI DE LA VARSOVIA, in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI.
    2. Afisarea pe site-ul www.ULTRAMARINTM.RO a prezentelor conditii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se considera ca pasagerul care a cumparat biletul de avion a luat la cunostinta despre continutul acestor conditii si el nu va mai putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa de informare.
    3. Prezentele conditii generale vor fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.
    1. Termenii si conditiile contractuale corespund prevederilor legale in vigoare la data redactarii si reprezinta termenii contractuali generali care guverneaza Contractul de comercializare incheiat intre Agentia de turism ULTRAMARINTM.RO si Calator/turist , in functie de obiectul contractului ( bilet de avion , cazare, pachet dinamic, pachet charter )



Termenii de mai jos sunt echivalenti si au intelesul prevazut in OG nr. 2/2018, dupa cum urmeaza:
- turist = calator = orice persoana care doreste sa incheie un contract sau care are dreptul sa calatoreasca pe baza unui contract incheiat in conditiile prezentei ordonante
- agentie = agentia de turism care desfasoara activitatea de intermediere.

  1. Termenii si conditiile se aplica atat biletului de avion individual cat si biletului de avion ca parte componenta dintr-un pachet dinamic (citybreak), independent de termenii si conditille serviciului de cazare din pachetul dinamic, fiecare serviciu supunandu-se propriilor conditii de comercializare.

CONDITII SPECIALE

CLIENTII VOR FI INSTIINTATI LA MOMENTUL EFECTUARII REZERVARII DACA SE APLICA CONDITII SPECIALE

Pentru produsul avion + cazare, daca nu face obiectul unor pachete chartere cu conditii speciale,acesta va avea furnizori/prestatori de servicii diferiti - hotelierii pe de o parte si compania aviatica pe de cealalta parte. Cei 2 furnizori sunt independenti unul fata de celalalt. In eventualitatea in care unul dintre acesti furnizori/prestatori de servicii isi va anula serviciile, acesta, precum si agentia, nu vor fi raspunzatoare pentru celalalt prestator ce are conditii diferite de anulare/schimbare. Agentia va face toate demersurile pentru a ajunge la un consens si a intermedia legatura dintrele cei 2 presatori dar nu poate garanta obtinerea unui refund decat daca ambii prestatori sunt de acord cu anularea fara penalizari.

100% penalitati de anulare se vor aplica rezervarilor care se incadreaza intr-o perioada cu evenimente speciale. Pentru datele rezervarii care nu se incadreaza intr-o perioada cu evenimente speciale, se vor aplica standardele pentru anulari si modificari pentru perioade fara evenimente speciale.

La fiecare rezervare aveti termeni si conditii de anulare sau modificare, pentru fiecare produs turistic pe care doriti sa-l rezervati.